چاپ مطلب چاپ مطلب

پروژه های عمرانی مدیریت شهری لاهیجان افتتاح و آغاز بکار کر پروژه های عمرانی مدیریت شهری لاهیجان افتتاح و آغاز بکار کرد

آیین افتتاح آغاز بکار پروژه های عمرانی مدیریت شهری لاهیجان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم برگزار شد.


همای خبر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، در این مراسم که با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری، اعضای شورای تأمین، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای ادوار شورای شهر، خانواده زنده نام سید حمید میرصفای مقدم و جمعی از شهروندان و مدیران شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز محل احداث اولین گرمخانه لاهیجان برگزار شد، از خانواده زنده یاد میرصفا برای آغاز عملیات احداث گرمخانه تقدیر شد.
یوسف قیامتیون، شهردار لاهیجان در این آیین با بیان اینکه آنچه اتفاق افتاده است در حد بضاعت شهرداری با وجود محدودیت ها بوده و نه در شأن مردم لاهیجان، گفت: امروز افتخار داریم که اولین گرمخانه لاهیجان که از نیازهای اساسی شهر بوده را به همت خانواده محترم زنده یاد حمید میرصفای مقدم با برآورد هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال شروع به کار نماییم.
شهردار لاهیجان افزود: امیدوارم در ادامه استمرار خدمات، مدیریت شهری بتواند در حوزه هایی که نیازمندی شهری دیده می شود، خدمات و اثراتش را بگذارد.
وی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ بلوار دکتر حکیم زاده به بلوار دیلمان(بوجائیه)، باز طراحی پارک جانبازان، تجهیز خانه کشتی، بهره برداری از فاز ۲ آبشار لاهیجان از دیگر پروژه هایی است که با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان و تلاش کارکنان شهرداری با مجموع اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و اجرا می شود.
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت و کارکنان شهرداری در ادوار شوراها گفت: با وجود همه کمبودهای مالی و اقتصادی و بحرانهایی که شاهد بودیم، همدلی و همراهی در تیم مدیریت شهری لاهیجان بود که باعث شد تصمیمات درستی اتخاذ شود و امیدوارم شورای جدید با اخلاق مداری پیگیر پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری باشد.
جواد نجار تمیزکار به پروژه های مهم مصوب دوره پنجم شورای اسلامی شهر لاهیجان همچون بازگشایی جزیره، بازگشایی خیابان پرستار، مطالعات طرح بازآفرینی شهری، ساماندهی جایگاه دفن زباله و… اشاره کرد و افزود: جای دارد از حمایت های فرماندار و اعضای شورای تأمین، زحمات کارگران و کارکنان و مدیران شهرداری و همراهی شهروندان لاهیجان در طول این دوره شورای شهر قدردانی نمایم.
در ادامه یونس محمودی فرماندار لاهیجان هم با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان قدردانی کرد.
کلنگ زنی احداث گرمخانه سید حمید میرصفای مقدم با حضور خانواده این مرحوم، آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ بلوار دکتر حکیم زاده به بلوار دیلمان، تجهیز و بهره برداری خانه کشتی، افتتاح پروژه بازطراحی پارک جانبازان و بهره برداری از پروژه توسعه آبشار در محل هر پروژه با حضور مسئولان از برنامه های افتتاح پروژه های مدیریت شهری لاهیجان بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …