چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کانون فرهنگی سفیـر معتمد : معلمی شغل انبیاست و معلم بارقه‌ای از انوار الهی بر زمیـن است

مدیر کانون فرهنگی سفیـر معتمد :

معلمی شغل انبیاست و معلم بارقه‌ای از انوار الهی بر زمیـن است/
تجربه ۲۰ سال مدیریت مهدکودک و مرکز پیش دبستانی روشنگر عرصه فرهنگی در زندگیم بوده است


زهـرا معتمدی، مدیر ‘ کانون فرهنگی سفیـر معتمد ‘ در رشت ضمن تبریک فرارسیـدن روز بزرگداشت معلم و روز جهانی کارگر گفت: معلمی شغل انبیاست و هر معلم متعهدی ، بارقه ای از انوار خداوند بر زمیـن است .

همای خبر (گیلان) – معتمدی با بیان اهمیت بالای شغل معلمی بخصوص آموزگاری در مدارس و مربی گری در مهدها و مقاطع پیش از دبستان که از حساسیت و تعهدمندی ویژه برخوردار است گفت: هر نوباوه، کودک و نوجوان گلی از گلهای بهشت است و باغبان دلسوز گلستان علـم ، معلمان هستند.
وی با ذکر اینکه تجربه ۲۰ سال مدیر مسئولی مهدکودک و پیش دبستانی روشنگرعرصه فرهنگی در زندگیم بوده است ، توضیح داد : معلم خوب اول با قلب خود و سپس با کتاب آموزش میدهد و هر سخن که از دل برآید لاجرم بر دل می‌نشیـند و کارگر می‌افتـد.

معتمدی گفت: روز معلم را به همکاران عرصه فرهنگی و جامعه معلمان شریف تبریک میگویم؛ معلم ها پس از خداوند، مصداق عبارت ‘عڷم‌الانسان مالم یعـلم’ و از بهترینِ انسانها روی زمینند.

مدیر سفیـر معتمد رشت همچنیـن با اشاره به روز جهانی کارگر عنوان کرد:
یازدهم اردیبهشت ماه برابر با اول ماه may هر سال ، در کشورهای جهان و از جمله ایران عزیز ما ، روز صیانت و بزرگداشت کارگران نام گرفته است؛ قشر کارگر، معمار زندگی جوامع است و هر آنچه که میپوشیم و میل میکنیم، ابزار کار و زندگی ، عمارتی که در آن بسر میبریم ، اتومبیل و جاده و هر چیزی که در اطرافمان از نظر میگذارنیـم، همه حاصل دست کارگران است.
دستشان پرتوان، عزتشان بلند و طالع‌شان به بلندای قله سعادت باد انشالله.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

پیام تبـریک مدیر کانون فرهنگی سفیر معتمـد از رشت به مناسبت آغاز دهه کرامت و روز دختر

پیام تبـریک مدیر کانون فرهنگی سفیر معتمـد از رشت به مناسبت آغاز دهه کرامت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *