چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خبر داد

همای گیلان:مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از ارائه طرح‌های پژوهشی شاخص این استان به وزارت کشور خبر داد و گفت: جمع‌بندی از تمام دستگاه‌های اثرگذار گیلان مهم است.
خبرگزاری فارس: ارائه طرح‌های پژوهشی گیلان به وزارت کشور/فعالیت 138 زن مدیر در گیلان
    • هاحره میرسیدی امروز  با اشاره به همگام با اقدام‌های استانی تبیین جایگاه زنان گیلانی در کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: گیلان در جشنواره میراث فرهنگی ناملموس اصفهان موفقیت خوبی داشته است.

وی افزود: با رویکردی که از سوی وزارت کشور بر اقدام‌های استان به وجود آمد میزبانی نمایشگاه توانمندی زنان منطقه در دهه فجر امسال به گیلان سپرده شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از ارائه طرح‌های پژوهشی شاخص این استان به وزارت کشور خبر داد و گفت: جمع‌بندی از تمام دستگاه‌های اثرگذار در این زمینه مهم است.

وی تهیه بانک اطلاعاتی از زنان نخبه گیلان را در دست اقدام عنوان کرد و یادآور شد: طبق جمع‌آوری آمار مربوط به مدیران زن گیلان، تعداد ۱۳۸ زن در پست‌های مدیرکل، معاون، رئیس اداره استان و شهرستان در حال فعالیت هستند.

میرسیدی برنامه‌ریزی لازم برای برطرف شدن چالش‌های حوزه زنان و خانواده استان را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به دستور استاندار گیلان کمیته‌های کارشناسی و تخصصی ذیلکارگروه بانوان و خانواده برای ریشه‌یابی آسیب‌ها و توجه کارشناسی تشکیل می‌شود.

وی برنامه‌ریزی برای توانمندسازی زنان روستایی را از اقدام‌های دفتر امور بانوان استانداری گیلان عنوان کرد و یادآور شد: زنان روستایی نقش اساسی در تامین رفاه، امنیت و توسعه اقتصادی خانواده و روستا ایفا می‌کنند.

به گفته این مسئول، زنان روستایی می‌توانند با استفاده از توانایی، تجارب و مهارت‌های خود در توسعه روستاها نقش موثری داشته باشند./فارس

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …