چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان: کلنگ ۴ پروژه در هفته وقف با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان:

کلنگ ۴ پروژه در هفته وقف با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد

 

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در همایش یاوران وقف آستانه اشرفیه که در حسینیه اعظم آستان سید جلال الدین اشرف برگزار شد، گفت: اتفاقات بزرگی در دنیا در حال رقم خوردن است .وی با اشاره به پیروزی جریان مقاومت علیه صهیونیست ها افزود: این حرکت مقدمه اضمحلال و نابودی اسرائیل غاصب است، همانطوری که رهبر فقید انقلاب اسلامی چندین سال قبل پیش بینی کرده بود که بزودی اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یاداورشد: گرایش مردم آزاده به اسلام ناب و مبانی ارزشی و الهی در جریان این پیروزی نباید مورد فراموشی قرار بگیرد.

وی اتحاد بزرگ دینی و اسلامی را به عنوان بزرگترین مانع جبهه استکباری برشمرد و افزود: فراهم کردن مقدمات افول جبهه استکبار در حال رقم خوردن است و محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران در دنیای اسلام در حال تثبیت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تصریح کرد: امروز استکبار جهانی مانند قبل نیست که ملت ها از او بترسند و محور مقاومت تن بی رقم استکبار جهانی را با محوریت تعالیم اسلام و قرآن می لرزاند.

 

وی افزود: آرمان انبیا و امامان که امام راحل و رهبر انقلاب در حال تحقق آن هستند یعنی افول استکبار و مقدمه سازی حکومت جهانی اسلام در حال ظهور و تجلی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بزرگترین مانع اتحاد و همدلی مسلمانان است افزود: سودای ارتباط با آمریکا و سردمداران استکبار نشانه ساده لوحی برخی است که در دوران اخیر در مقابل شهادت فرزندان ایران در نیروی انتظامی و بسیج به دست فریب خوردگان و معاندین ساکت بودند.

علیزاده با اشاره به اینکه فلسطین مظهر شرف دنیای اسلام است، تصریح کرد: دوران تحقیر جبهه استکبار، اسرائیل و آمریکا فرا رسیده و اسرائیل بزرگترین تحقیر خود را تاکنون شاهد بوده است، چرا که استکبار فکر می کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام‌می شود، اما خون حاج قاسم مانند وجودش برای اسلام و جریان مقاومت پر برکت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در ادامه سخنان خود به عملکرد یکساله اوقاف اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته مجموعه خدمات اجتماعی در غالب قرار دوازدهم مانند تهیه و توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به درمان نیازمندان و تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی و توزیع ۱۶۰۰ بسته لوازم التحریر با هزینه نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی افزود: بقاع متبرکه کانون ترویج معارف اسلام و مکتب امامان است و ۶۵۰ مبلغ در این حوزه با اوقاف همکاری داشتند.

علیزاده با بیان اینکه ۱۷ پروژه با هزینه ۶۵ میلیارد تومان در هفته وقف در بقاع متبرکه و اراضی موقوفه گیلان افتتاح خواهد شد، افزود:کلنگ ۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد.

در پایان همایش از ۳۹ نفر از اعضای هیئت امنا، خدام،اعضای مراکز افق، نیکوکاران و واقف تقدیر شد.

خبرنگار عطیه نصرتی/انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …