چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج های جوان انجام شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان:اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج های جوان

توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی

هزینه ۲۱ میلیارد تومانی اوقاف گیلان برای اجرای قرار دوازدهم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در حاشیه اجرای طرح قرار دوازدهم در لاهیجان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است ، گفت:

در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان آقا سید حسین کشاورزی لاهیجان برگزار شد، هدف از وقف رفع نیازهای مادی و معنوی مردم است.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم یاوران امام مهدی( عجل الله تعالی فرجه شریف) در کنار عواید موقوفات کمک میکنند تا خدمات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی به مجاورین بقاع متبرکه ارائه شود.

تدینی با اشاره به تهیه ۱۲ سری جهزیه از موقوفات لاهیجان به ارزش ۳۵۵ میلیون تومان با کمک مهدی یاوران و از محل عواید موقوفات لاهیجان گفت: این جهیزیه ها در اختیار زوج های جوان لاهیجانی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در طرح قرار دوازدهم آبان ماه در لاهیجان علاوه بر جهزیه ۳۰۰بسته معیشتی که شامل روغن، رب، ماکارونی، برنج، حبوبات با ارزش هربسته ۶۵۰هزار تومان تهیه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم در شهرستان های دیگر گیلان نیز اجرا شده است گفت: در کل استان ۶۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری های خاص به ارزش ۳۰ میلیون تومان و کمک به مردم بی دفاع غزه به ارزش ۲۵ میلیون تومان از دیگر بخش های طرح قرار دوازدهم آبان ماه امسال بوده است.

تدینی گفت: برای اجرای طرح قرار دوازدهم آبان ماه جاری یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات گیلان و کمک های مردمی هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم هزینه شده است/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …