چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد: انعقاد تفاهمنامه مطالعات پروژه احداث مخازن ۲۶ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندرانزلی/ ظرفیت روغن خام خوراکی بندرانزلی به ۸۲ هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبرداد:

انعقاد تفاهمنامه مطالعات پروژه احداث مخازن ۲۶ هزار تنی روغن خام خوراکی در بندرانزلی/ ظرفیت روغن خام خوراکی بندرانزلی به ۸۲ هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد

همای خبر – مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری احداث مخازن ۲۶ هزار تنی روغن خام خوراکی در مجتمع بندری انزلی خبر داد.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان؛ حسین یونسی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای این تفاهمنامه، سرمایه گذار در ابتدا اقدام به مطالعات فاز “یک و دو” پروژه خواهد کرد و پس از ارائه نتایج حاصل از مطالعات به اداره کل، منجر به عقد قرارداد احداث و بهره برداری با شرکت مزبور خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در صورت عقد قرارداد، این سرمایه گذاری به صورت B.O.T خواهد بود، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع به سرمایه گذار واگذار خواهد شد.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه موجب افزایش ظرفیت بندر انزلی در بخش انبارش روغن خام خوراکی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ظرفیت کنونی بندرانزلی در بخش روغن خام خوراکی ۱۶ هزار تن است.

 

یونسی با بیان اینکه در سال گذشته نیز قرارداد سرمایه گذاری مخازن ۴۰ هزار تنی برای بندرانزلی به امضاء رسید، تصریح کرد:  با انجام این تفاهمنامه جدید، اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای اقتصاد دریا محور به سوی دستیابی به ظرفیت ۸۲ هزار تنی در بندرانزلی گام برمی دارد.

 

وی با بیان اینکه از پایان سال ۹۸ تا آذر ۱۴۰۲ هیچ قرارداد سرمایه گذاری در بندر انزلی منعقد نگردیده بود، عنوان کرد: در این مدت ۴ تفاهمنامه به امضاء رسید که تفاهمنامه مخازن روغن خام خوراکی ۴۰ هزار تنی منجر به عقد قرارداد شد و ۲ تفاهمنامه احداث سیلوی غلات و مجتمع تعمیرات و ساخت انواع شناورها (کشتی سازی) در مراحل انعقاد قرار است و تفاهمنامه اخیر نیز چهارمین تفاهمنامه ای خواهد بود که پس از اتمام مطالعات منجر به قرارداد خواهد شد

About مدیر خبر1

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛ پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

با معرفی برگزیدگان؛      پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد سیزدهمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *