چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد؛ افزایش ۳ برابری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان از مهرماه

همای خبر/مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به افزایش ۳ برابری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان گفت: به گرانفروشان و محتکران در استان اجازه جولان نمی‌دهیم.
مرتضی امینی ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه‌های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی، افزود: از مهر امسال تاکنون گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان، ۳ برابر شده و تمرکز این گشت‌ها بر مراکز تولید و توزیع کالاهای اساسی است.

وی اضافه کرد: در سیاست‎های جدید و بر اساس انتظار مردم گیلان، در بازار کالاهای پرمصرف در جامعه نظیر مرغ، گوشت، اقلام خوراکی سبد خانوار، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی و آهن که تخلفاتی بیشتری در آن حوزه‌ها گزارش شده ورود کردیم و تا رسیدن به ثبات بازار در این حوزه‌ها، میزان بازرسی‌ها همچنان بیشتر خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از همکاری خوب دستگاه‌های کاشف و ناظر از جمله بسیج، نیروی انتظامی، سازمان صمت و اتاق اصناف قدردانی کرد و بر انسجام این همکاری‌ها تاکید کرد.

مرتضی امینی افزود: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه http://tazirat۱۳۵.ir/ تعزیرات حکومتی گیلان آمادگی دارد شکایات و گزارش‌های مردم به ویژه در خصوص گرانفروشی، احتکار و اختفا را دریافت کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

با حضور استاندار گیلان همایش بزرگ منادیان وحدت در رضوانشهر برگزار شد

با حضور استاندار گیلان همایش بزرگ منادیان وحدت در رضوانشهر برگزار شد به گزارش همای …