چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی ره در جمع اصحاب رسانه: مسؤولین با تمام قوا و اعمالشان میتوانند با مدیریت جهادی انتقامی سخت از دشمن بگیرند

اختصاصی همای گیلان، علیرضا محمدی،مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی ره استان گیلان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه رمز موفقیت انقلاب اسلامی را وحدت کلمه بین مردم و مسؤولین دانست و گفت:انقلاب ما با محوریت مردم و با رهبری و راهبری امام راحل ره و مقام معظم رهبری امروز جهان را به لرزه درآورده است.

وی سپس به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود:اگرچه شهادت سردار شهید سلیمانی ضایعه ای دردناک برای ما بود اما مردم ایران با حضور خود در صحنه از دشمن انتقامی سخت گرفتند و سپاه عزیز نیز در کمترین فاصله زمانی انتقام خون این شهید عزیز را از آمریکا گرفت.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظان امنیت مملکت و جان ومال مردم هستند، خاطر نشان کرد:نوبتی هم باشد نوبت مسوولین است که از دشمن انتقام سخت بگیرند و انتقام سخت مسؤولین اعمالشان است مسؤولین با تمام قوا و اعمالشان میتوانند با مدیریت جهادی انتقامی سخت از دشمن بگیرند.

محمدی درادامه به انتخاب اصلح مردم در انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند امسال تاکید نمود و مهمترین ویژگیهای یک نماینده اصلح را برشمرد و افزود: یک نماینده اصلح باید تفکر جهادی داشته باشد باید رفتار و عملش با همدیگر یکسان باشد باید انقلابی باشد و دلسوز مردم
وی با بیان اینکه ما مدیران جهادی به معنای واقعی کلمه کمتری داریم اظهار داشت: یک نماینده اصلح باید در تراز جمهوری اسلامی باشد و در جمهوری اسلامی تراز پست و مقام نیست بلکه مسؤولیت گرفتن برای مردم است.
وی همچنین از شکاف و فاصله ایجاد شده بین مردم ومسوولین ابراز نگرانی کرد و افزود: یک مدیر باید ازجنس مردم وبرای مردم و دلسوز مردم باشد ومثل مردم زندگی کند متاسفانه امروز بین مردم مسؤولین شکاف بوجود آمده که ازنظر سبک اسلامی درست نیست.

– مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی ره استان گیلان درادامه سخنان خود به بیان بیوگرافی خود پرداخت و افزود:خداوند به بنده توفیق داد تا در نهادی کار کنم که درد مردم را از نزدیک لمس نموده و زمانی خود تحت پوشش کمیته امداد بدم ۸ساله بودم پدرم را ازدست دادم و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره درآمدم و بعنوان جوانترین مدیر کل استان گیلان بودم .در دوران مدیر کلی ام مستأجر یکی از کارشناسان اداره بودم.دوسالی است که خانه خریده ام قبلا ماشین پراید داشتم و الان ماشین ۴۰۵دارم.

محمدی سپس به مشکلات شهرستان رشت واستان گیلان پرداخت واظهار داشت:استان گیلان در مقایسه با سایر استانها ی کشور از ظرفیت ها و پتانسیلهای بالقوه ی منحصر به فردی برخوردار است که ویژه و خاص این استان است اما متأسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی های درست واصولی این ظرفیتها وپتانسیلها به بالفعل تبدیل نشده است.
وی خاطرنشان کرد: استان گیلان دارای محصولات استراتژیکی مثل چای،برنج،زیتون و مرکبات است که مختص این استان می باشد اما متأسفانه به دلیل مدیریت ضعیف مدیران از نمره خوبی در کشاورزی برخوردار نیستیم.
وی با بیان اینکه کشاورزی در گیلان گران است و حداقل مالکیت زمین کشاورزی توسط کشاورز ۶دهم درصد میباشد ابراز تاسف کرد و افزود: اکثر مالکان کشاورزی گیلان خارج استان هستند که از آنها بعنوان مالکان غایب نام برده می‌شود. در گیلان امروز درک صحیحی از کشاورزی در استان وجود ندارد باید زمینه وبستر را برای کشاورزی به گونه ای فراهم کرد تا انگیزه ماندگاری در زمین برای کشاورز وجود داشته باشد. گیلان از لحاظ کشاورزی حتی میتواند با چندین کشور رقابت کند.
وی همچنین به بحث صنعت گیلان پرداخت وان را بیمار دانست که باید چا ه اندیشی شود.
این مسوول سابق خاطر نشان کرد:گیلان به لحاظ دارابودن شرایط خاص اب و هوایی واقلیمی وگردشکر پذیر بودن متعلق به ۸۵میلیون نفر است نه دومیلیون نفر س باید از کل منابع ملی درجهت رفع مشکلات آن بهره گرفت زباله های سراوان فقط متعلق به رشت و اطراف آن نیست بلکه متعلق به ۸۵میلیون نفر است.
مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی ره سپس به بحث مجلس اشاره نمود و قانونگذاری را از وظایف ذاتی نمایندگان دانست و افزود:نماینده نباید وقت و انرژی خود را صرف عزل و نصب مدیران نماید.

وی همچنین عدم تعامل بین نمایندگان استان گیلان را یکی از نقاط ضعف این استان عنوان کرد و افزود: امروز مشکل مردم معیشتی،اقتصادی،اجتماعی و بیکاری است که نمایندگان باید در راستای رفع این مشکلات قدم بردارند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …