چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل صمت به مناسبت روز اصناف: شاکله اصناف، برگرفته از نهاد مردم است/ اصناف در مواجهه با دسیسه های دشمن؛ همواره هوشمندانه عمل کرد

همای خبر/پیام تبریک مدیرکل صمت گیلان به مناسبت روز ملی اصناف به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری با صدور پیامی روز ملی اصناف را به کسبه و بازاریان پرتلاش، فعال و متعهد گیلان تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

بسم ا…الرحمن الرحیم

روز اصناف روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی و اقتصادی بازاریان کوشا و خدوم عرصه کار و تلاش می باشد.

شاکله اصناف، برگرفته از نهاد مردم است و از دیرباز، همواره مورد وثوق و اعتماد جامعه بوده و با پیروی از شعار «تعالی اخلاق کسب و کار» یکی از بزرگترین نهادهای مدنی به عنوان یک بازوی بزرگ و مؤثر، نقش راهبردی در نظام اقتصادی کشور را دارند.

بدون تردید در صورت افزایش توان رقابتی بخش اصناف، می‌توان شاهد ایجاد ظرفیت‌های به مراتب بیشتری برای توسعه بازار کالا و خدمات، برند سازی، ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی، افزایش درآمد سرانه در رشد و توسعه اقتصادی باشیم.

جامعه بزرگ ۱۴۱ هزارنفری اصناف گیلان در طول حیات انقلاب اسلامی در خط مقدم خدمات رسانی به مردم شریف استان بوده و با داشتن روحیه مذهبی و به حرکت واداشتن چرخ های خدمات و توزیع و نظام تولید در حساس ترین روزهای تاریخ این مرز و بوم صحنه های درخشانی را خلق نموده اند. بویژه اصناف در مواجهه با دسیسه های اخیر دشمنان و جنگ نرم؛ همواره هوشمندانه عمل کردند.

امروز می بایست به این قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم چون در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار؛ همواره در مسائل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی گیلان عزیز نقش آفرینی کرده و از دیرباز کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند.
بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمه الله علیه “اصناف و بازار بازوان اصلی انقلاب می باشند”. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف؛ این *روز بزرگ و ملی اصناف* را به تمامی بازاریان و پیشکسوتان، بزرگان بازار و کسبه محترم و شریف استان گیلان تبریک عرض نموده و از آستان خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

من ا… توفیق
تیمور پورحیدری
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …