چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل کار گیلان : صدور رای برای تعدادی از کارگران شاکی مجموعه دکتر خاکی

مدیر کل کار گیلان : صدور رای برای تعدادی از کارگران شاکی مجموعه دکتر خاکی

همای خبر، به نقل از پایگاه خبری کاشف الاسرار مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از صدور رای برای تعدادی از کارگران شاکی علیه مدیر مجموعه دهکده گردشگری و پروئینی ” دکتر خاکی ” شهرستان لاهیجان خبر داد .

 

سیاوش آقا جانی ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار ” در حوزه اجتماعی با اعلام این خبر ، اظهار کرد : برای گارگرانی که رای صادر صادر گردیده و دارای بیمه تامین اجتماعی نبودند عطف به ما سبق تمام مدتی که بیمه آنان از سوی کارفرما رد نشده توسط تامین اجتماعی اخذ و سابقه محسوب می شود و حق کارگران از بین نمی رود.

وی طبق قانون حق بیمه تامین را شامل حق سهم بیمه کارگر و کارفرما دانست و متذکر شد : چند ماهی لیست بیمه ای که می دادند چون حق بیمه توسط کارفرما پرداخت نمی شد توسط تامین اجتماعی  پرداخت نمی شد ،لیست اخذ نمی گردید و بیمه کارگران رد نشده بود

این مسوول با اشاره به ورود و وساطت فرمانداری لاهیجان و مذاکره با اداره تامین اجتماعی شهرستان برای حل مشکل کارگران شاکی علیه مدیر مجموعه دهکده گردشگری و پروئینی ” دکتر خاکی ” ، تصریخ کرد : هم اکنون لیست بیمه کارگران مجموعه ” دکتر خاکی ” توسط تامین اجتماعی اخذ شده است و دارد رد می شود.

 

به گفته آقا جانی ”  بعدا کارفرما پول دستش آمد باید حق بیمه کارگران را پرداخت بکند ولی عملا مشکل بیمه کارگران که لیست بیمه شان رد نمی شد حل شده است

About مدیر خبر1

Check Also

سخنگوی شورای شهر رحیم آباد گفت: ما در حساس ترین برهه ممکن خود را فدای اعتلای رحیم آباد نمودیم

سخنگوی شورای شهر رحیم آباد گفت: ما در حساس ترین برهه ممکن خود را فدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *