چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل کمیته امداد گیلان: کارخانه‌ای که در حال نابودی بود ، با مشارکت امداد گیلان دوباره جان گرفت

مدیر کل کمیته امداد گیلان:
کارخانه‌ای که در حال نابودی بود ، با مشارکت امداد گیلان دوباره جان گرفت

عباس اهرابی با اشاره به روایت کارخانه‌ای که در حال نابودی بود و با مشارکت امداد گیلان دوباره جان گرفت، افزود: کارخانه مد نظر هم اکنون با ۸۰ نفر ظرفیت اشتغال فعالیت می‌کند
همای خبر_
عباس اهرابی مدیر کل کمینه امداد استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته کمیته امداد اظهار داشت : کمینه امداد گیلان با   جمعیت ۱۳۰ هزار نفری ۱۵ درصد از جمعیت کل استان را تحت پوشش خود قرار داده است

اهرابی با اشاره به روند سالمندی جمعیت در گیلان اضافه کرد: بخش اعظمی از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد گیلان را سالمندان تشکیل می‌دهند.
وی از پرداخت ۱۳۲ میلیارد تومان مستمری ماهیانه به مددجویان امداد خبر داد و افزود: بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش اسکان موقت به مددجویان کمک و مساعدت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به فعالیت ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در استان بیان کرد: این مراکز نیکوکاری در استان خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.
اهرابی با اشاره به ارائه خدمات به دهک‌های یک تا سه اضافه کرد: از دهک‌های یک تا پنج به صورت موردی کمک مالی و حمایت می‌شود از دهک پنج به بالا را به مراکز نیکوکاری ارجاع می‌دهیم.
وی از ۴ هزار فقره کمک به خانواده زندانیان و نیازمندان در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد کمک معادل ۱۸ میلیارد تومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان از ارائه کمک به ۲۵۰۰ زوج در استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۹ میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان و نو دامادها داده شده است.
اهرابی با اشاره به جمعیت ۳ هزار نفری بیمار خاص و صعب العلاج در گیلان بیان کرد: بیش از ۱۵ میلیارد تومان کمک درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج در گیلان شده است.
وی از پرداخت ۱,۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در گیلان خبر داد و افزود: امداد گیلان گام بلندی برای توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان برداشته است
مدیرکل کمیته امداد گیلان از ارائه آموزش مهارت آموزی برای افزون بر هزار نفر در استان خبر داد و اضافه کرد: افراد پس از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افراد آموزش مهارت اندوزی می‌بینند تا به اشتغال پایدار بیانجامد.
اهرابی با بیان اینکه حذف واسطه گری در دستور کار امداد در گیلان قرار گرفت، گفت: تولیدات و محصولات افراد را مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کردیم.

وی با اشاره به روایت کارخانه‌ای که در حال نابودی بود و با مشارکت امداد گیلان دوباره جان گرفت، افزود: کارخانه مد نظر هم اکنون با ۸۰ نفر ظرفیت اشتغال فعالیت می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان از احداث ۲۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان خبر داد و بیان کرد: این تعداد مسکن در دو سال اخیر در گیلان ساخته شده و یا در حال احداث است.
اهرابی با بیان اینکه امداد پرورش دهنده نخبگان است، اضافه کرد: حدود ۲ هزار نفر نخبه فرهنگی، آموزشی، ورزشی، علمی و پژوهشی تحت پوشش امداد گیلان هستند.
وی با اشاره به جمعیت حدود ۵۱ هزار نفری حامیان کمینه امداد گیلان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸۶ میلیارد تومان کمک مالی از سوی حامیان به امداد گیلان شده است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان از جمع آوری ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل صندوق‌های صدقه در استان خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۷۰ میلیارد تومان از پرداخت زکات در گیلان جمع آوری شده است.
اهرابی از جمع آوری ۳۴۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در گیلان خبر داد و بیان کرد: پیش بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال ۴۰ میلیارد تومان جمع آوری شود

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …