چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کمیته امداد لاهیجان: ۱۱۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد لاهیجان اطعام شدند

همای گیلان: بختیار بازگیر ظهر امروز در نشست با خیران لاهیجانی اظهار کرد: گوشت قربانی خیران لاهیجانی بین ۱۱۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد لاهیجان توزیع شد.برگزاری-جنگ-شادی-قربان-تا-غدیر-در-رودسر

وی با بیان اینکه نشست مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) لاهیجان واداره آموزش وپرورش شهرستان لاهیجان با حضور مدیران و معاونین دو اداره برگزار شد، افزود: این نشست در مورد چگونگی برگزاری جشن عاطفه ها در شهرستان لاهیجان انجام گرفت.

مدیر کمیته امداد لاهیجان با اشاره به اینکه این نهاد مردمی هر ساله این جشن ملی را درآستانه سال تحصیلی در سراسر کشور برگزار می‌کند، گفت: امسال نیز این جشن برای دانش آموزانی که بضاعت مالی ندارنداز تاریخ ۱۶مهر به مدت سه روزبا همکاری آموزش وپرورش و سپاه ناحیه لاهیجان برگزار خواهد شد.

بازگیر با اشاره به اینکه پایگاه‌های کمیته امداد امام (ره) لاهیجان در سطح شهرستان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شما مردم نوعدوست ونیکو کار می باشدافزود: مراسم جشن عاطفه ها امسال با حضور مسئولین شهرستانی در دبستان هجرت این شهرستان به اجرا درآید.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال مردم نیکو کار لاهیجان مبلغ ۱ میلیارد و ۱۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال زکات فطره  و ۸۷۵ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۰۰ ریال زکات مستحبی برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد این شهرستان پرداخت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد لاهیجان افزود: این کمک‌ها شامل کمک غیر نقدی از قبیل چای، عسل وکمک‌های نقدی و همچنین مقدار ۲ هزار و ۴۸۱ کیلو گرم برنج به ارزش ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و۸۵۰ هزار ریال بوده است که از سوی امدادگران کمیته امداد لاهیجان در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار گرفت.

بازگیر با اشاره به پرداخت ۳ میلیارد ریال زکات در این شهرستان توسط شهروندان و کشاورزان، گفت: ۱۱۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد لاهیجان اطعام شدند./تسنیم

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …