چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان بندر انزلی در حسینیه اداره کل شیلات استان گیلان برگزار شد

همای گیلان:در این مراسم ،  مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به  اینکه  مکتب حضرت امام (ره)، تحلیلگران و استراتژیست ‌های عالم را متحیر کرده است، گفت: تنها یک نوع مبارزه در عالم هست که اجازه نمی‌دهد که با ظالم سر یک سفره بنشینیم و آن مکتب امام(ره) است.

537

وی افزود: کسانی که با خدای خود داد و ستد دارند موفق و پیروز هستند و به همین دلیل است که بسیاری از آیات قرآن به زندگی پس از مرگ ارتباط دارد.

وی با اشاره به مطالعه دشمنان بر روی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کسینجر می‌گوید یک جماعت در دنیا سبک جنگیدنشان، ایستادن و مقاومت است و با بقیه فرق دارند و با وجود کشته شدن رزمنده‌ها و  زن و بچه‌هایشان شکست ندارند و می‌گویند ما پیروزیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسینجر می‌گوید “این مسائل با عقل نظامی جور در نمی‌آید و اگر ما نتوانیم این کانون توحیدی را با رزمنده‌هایی مانند آنها شبیه‌سازی کنیم موفق نخواهیم بود”.

سردار عروج با تاکید بر عدم تاثیر توطئه دشمنان بر نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان می‌گویند ما با گروهی طرفیم که فرمانده آنها آخرین پیامبر الهی است و تنها راه از بین بردن آنها ضربه زدن از درون است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب به‌واسطه خون شهدا به حرکت جوهری و راه خودش ادامه می‌دهد.

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …