چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تجلیل از شهید ناظری درلنگرودبرگزارشد

اختصاصی  همای  گیلان: مراسم تجلیل از سردار شهید حاج محمد ناظری، فرمانده تکاوران دریائی سپاه، به همت مردم و همراهی مسئولین شهرستان لنگرود، با حضوری پر شور مردم برگزار شد

حجت الاسلام مهدی صدیق ائمه ی جمعه شهرستان لنگرود ، حجت الاسلام مهدی بازدار ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود ، همچنین فرماندهان و کادر پرتلاش سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر، روسا و پرسنل ادارات ، مسولین هیئتهای مذهبی، اصناف و کسبه ، فعالان عرصه گردشگری ، تشکلهای مردمی ، مدافعان انقلاب در فضای مجازی در این مراسم حضور داشتند

این تجمع به همت سپاه و پرسنل سخت کوش اداره اوقاف لنگرود و با همراهی متعهدانه ی هیئت امنای آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کیاکلایه ، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی ، مردم ولایتمدار لنگرود و جمعی از همسنگران شهید ناظری ، که از تهران به این مراسم آمده بودند برگزار شد.

photo_2016-05-27_17-43-04

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس استان گیلان گفت: مسئولان به‌ جای اینکه تحلیل و فکر کنند و برای اقتصاد مقاومتی راهکار ارائه دهند نگاه به بیرون از کشور دارند و ظرفیت‌های درون کشور را نادیده می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، نظرعلی علی‌زاده شب گذشته در مراسم یادبود سردار شهید محمد ناظری که در آستان سیدمحمدکیاکلایه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی نشانگر قدردانی مردم از کسانی است که برای ماندگاری و پایداری انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه سردار ناظری عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی کرد افزود: در هر صحنه‌ای که شهید ناظری احساس می‌کرد حضور لازم است همواره پیش‌قدم بود؛ زندگی این شهید سراسر ایثار، فداکاری و رشادت بود.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر پایبندی به ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت‌فقیه عنوان کرد: امام خامنه‌ای دیده‌بان انقلاب است و هر جا که لازم باشد رهبر معظم انقلاب تذکرات لازم را به مسئولین و مردم اعلام می‌کنند.

علی‌زاده انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از توصیه‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و گفت: نیروهای انقلاب باید پیچیدگی زمانه را بشناسند و درک کنند؛ گاهی در درون روند حرکت انقلاب با افکاری روبه‌رو هستیم که نگاهشان جای دیگری جز انقلاب است و تلاش می‌کنند که انقلاب از مسیر اصلی خارج شود.

photo_2016-05-27_17-43-08

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس با بیان اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب مبارزه با استکبار است گفت: رهبر معظم انقلاب آمریکا را نماد استکبار اعلام کردند ولی برخی در داخل به فکر بزک کردن چهره دشمن هستند؛ این در حالی است که ذات آمریکا دروغ و کلک است که مواضع‌ دولت و کنگره آمریکا درباره برجام نشان‌دهنده ذات اصلی آن‌ها است.

وی با طرح این سؤال که در چه زمانی آمریکا به وعده‌های خود به کشورها عمل کرده است تصریح کرد: آن چیزی که در کشور در حال شکل‌گیری است مغایر با حرکت شهیدان چون سردار ناظری است.

جانشین اسبق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میز مذاکره, میز بده و بستان‌ها است خاطرنشان کرد: نتیجه مذاکرات در تاریخ گذشته کشور همواره تاریک بود.

علی‌زاده شهدا را نمونه واقعی افراد انقلابی دانست و افزود:‌ در قرآن آمده است که با کفار به‌ شدت برخورد شود ولی برخی در داخل کشور خلاف این را انجام می‌دهند و در مقابل یاوه‌گویی‌های آمریکای مستکبر واکنشی ندارند و با منتقدان تند هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس عنوان کرد: کسانی که تأکید به جهاد و مبارزه با کفر دارند و فرهنگ انقلاب را ترویج می‌کنند از سوی روشن‌فکران تندرو خوانده می‌شوند.

وی با بیان اینکه آرمان‌شهر برخی از شخصیت‌ها آمریکا است عنوان کرد: انقلاب اسلامی حاضر نیست از آمریکا تبعیت و یا همراهی کند و به دلیل تهدید منافع دشمن،‌ آمریکا توسعه و رشد کشور در تمام عرصه‌ها را جرم می‌داند.

photo_2016-05-27_17-43-14

جانشین اسبق سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه دستور جهاد داده‌اند تصریح کرد:‌ مسئولان به‌ جای اینکه تحلیل و فکر کنند و برای اقتصاد مقاومتی راهکار ارائه دهند نگاه به بیرون از کشور دارند و ظرفیت‌های درون کشور را نادیده می‌گیرند.

علی‌زاده تصریح کرد: یک روز می‌گفتند بدحجابی ولی امروز با برهنگی روبه‌رو هستیم دلیل این موضوع اجتماعی ضعف مدیریت و عدم وجود تفکر انقلابی است که باعث بروز ناهنجاری اجتماعی شده است.

About سردبیر

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …