چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تودیع و معارفه معاونت سما لاهیجان برگزار شد

همای گیلان:مراسم معارفه معاونت جدید دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و تکریم رئیس پیشین این مرکز برگزار شد. در مراسم تودیع و معارفه رستم قاسمی و جواد تمیزکارکه در سالن اجتماعات آموزشکده فنی و حرفه ای سما لاهیجان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه لاهیجان، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان، دکتر کرد رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر صابری رئیس شورای سیاستگذاری سما گیلان، دکتر آزادبر دبیر شورا، مسوولین ادارات لاهیجان و سیاهکل و کارکنان و دانشجویان حضور داشتند..

5
در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان ضمن قدردانی از زحمات ۱۵ ساله رستم قاسمی به معرفی رئیس جدید این واحد پرداخت . دکتر کرد رستمی ارتقای آموزشی فرهنگی وپژوهشی را از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.
رستم قاسمی نیز ضمن ارائه گزارشی از دوران مدیریت خود بر مجموعه سما، خواستار تعامل بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی با مجموعه سما و همچنین توسعه مدارس سما در شهرستان لاهیجان شد. در ادامه این مراسم جواد تمیزکار رئیس جدید مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل نیز در سخنانی از حسن اعتماد حجت الاسلام قلی زاده رئیس سازمان سما ، دکتر صابری رئیس شورای سیاستگذاری سما استان گیلان، دکتر آزادبر دبیر شورا و و دکتر کردرستمی تقدیر و تشکر نمود و به بیان برنامه ها و اهداف خود جهت مدیریت بر این مجموعه آموزشی فرهنگی پرداخت. تمیزکار در ادامه سخنانش با اشاره به بیان چشم اندازها که از طرف سازمان اعلام شده است تاکید کرد که باید تمام توان خود را برای اجرایی شدن آن به کار گیریم. معاون سما لاهیجان تلاش و کوشش برای جذب دانشجو، پرداختن به ارزش های والای انسانی و تعالی فرهنگی و آموزشی، عمل نمودن به مقوله تعلیم و تعلم و تدوین چشم انداز را از برنامه های خود برشمرد و تاکید کرد باید تمام از تمام ظرفیت و توان خود برای پیشبرد اهداف سما استفاده نماییم. در پایان مراسم حکم انتصاب جواد تمیزکار قرائت شد و از رستم قاسمی نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
لازم به ذکر است که در این مراسم علاوه بر دکتر کرد رستمی ، امام جمعه شهرستان، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر صابری رئیس شورای سیاستگذاری سما استان گیلان به سخنرانی پرداختند..

1

About

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …