چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر

با حضور فرماندار رضوانشهر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز یکشنبه مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: امروزه شاهد توسعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در بین مسلمانان و دیگر ادیان جهان هستیم.

وی نقش هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ را در ترویج ارزش های اسلامی بسیار موثر دانست و افزود: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری پیام های ارزشمند را ماندگار کنند، لذا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باید با استفاده از ظرفیت هنرمندان در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر به رسالت بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ اشاره نمود و افزود: نقش ارزش های انقلاب اسلامی،توجه بر نقش بنیاد خانواده و ترویج و اشاعه روحیه کار و خلاقیت و ایجاد تحولی نو ، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد انتظار است.

صفوی با اشاره به سیاست های دولت مردمی، خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند دانست و ضمن قدردانی از زحمات رئیس پیشین آقای دکتر مجید شافعی و آرزوی توفیق برای ایشان در سنگری دیگر، برای آقای بهمن غلامی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار رضوانشهر از زحمات آقای مجید شافعی قدردانی و آقای بهمن غلامی با دریافت حکمی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر منصوب شد.

گفتنی است دکتر مجید شافعی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا منصوب شدند.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …