چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان برگزار شد

همای خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان، مراسم تکریم از دکتر بابک نوروزی رئیس پیشین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان و معارفه دکتر ابراهیم کازرونی منفرد به سمت سرپرست دانشگاه با حضور دکتر حامد باقری فراهانی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و جمعی از مسئولین استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر بابک نوروزی پس از خیر مقدم به حاضرین در جلسه، از کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی و همکاران سابق خود تقدیر و تشکر کرد. عضو هیات علمی دانشگاه گیلان ضمن تشکر از دکتر محمد حسین امید و دکتر رضی رئیس پیشین دانشگاه گیلان گفت: از این عزیزان سپاسگزارم که این فرصت را برای من فراهم کردند تا در دانشگاه جامع علمی کاربردی خدمت کنم. حضور در این دانشگاه فرصتی ارزشمند بود و در این دوران طلایی تجارب بسیاری کسب کردم. وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات دوران مدیریت خود در دانشگاه پرداخت.
رئیس پیشین دانشگاه در پایان صحبت هایش برای همکاران و حاضرین در جلسه آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و از ایشان خواست تا با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.
در ادامه مراسم دکتر ابراهیم کازرونی منفرد سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان ضمن تشکر از اعتماد دکتر حسین بلندی و هیئت رئیسه دانشگاه به وی افزود: خداوند را برای اعطای این فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاکر هستم و امیدوارم هنگامیکه زمان تحویل این مسئولیت به فرد دیگری رسید، در پیشگاه خداوند و کسانیکه به اینجانب اعتماد کردند، سربلند و رو سفید باشم.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان در ادامه با تشریح برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص توسعه متوازن کمی و کیفی گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی را به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم. وی افزود: با همکاری نمایندگان استان پیگیر تاسیس مراکز آموزش علمی کاربردی در شهرستان های فاقد مرکز آموزشی هستیم و این مراکز متناسب با نیاز بازار کار شهرستان ایجاد خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: ایجاد خانه خلاق، گسترش برنامه های فرهنگی و دانشجویی، توجه ویژه به دوره های کوتاه مدت و استارت آپ ها از دیگر برنامه های واحد استانی گیلان در دوره مدیریتی وی خواهد بود.
در ادامه دکتر حامد باقری فراهانی، انتخاب رئیس واحد استانی از بدنه دانشگاه را اقدامی ارزشمند از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی توصیف کرد. وی با اشاره به هدف نهایی دانشگاه جامع علمی کاربردی که تربیت نیروی کار ماهر متناسب با نیاز بازار کار است، گفت: این هدف باید به عنوان یک معیار برای عملکرد ما باشد، هر زمان که به پیامدهای اقدامات خود نگاه می کنیم اگر که از این هدف دور شده باشیم لازم است تا با اصلاح عملکرد خود به سمت این هدف برگردیم.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه ارتباط با بازار کار و دستگاه های متولی این حوزه را برای دانشگاه و مراکز آموزش علمی کاربردی بسیار حیاتی توصیف کرد. وی گفت: خروجی این ارتباط باید تربیت نیروی کار ماهر متناسب با نیاز این بخش ها باشد.
دکتر حامد باقری فراهانی با اشاره به پتانسیل های استان گیلان گفت: توسعه رشته ها و مراکز آموزشی باید متناسب با سند آمایش استانی باشد و توجه به ظرفیت ها و مزیت های نسبی استان به ویژه در بخش کشاورزی و گردشگری بسیار حائز اهمیت است.
وی در پایان گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمتی مقدس است و این کشور پرچمدار یک گفتمان الهی و عدالت محور در عرصه جهانی می باشد. باید به خدمت در این نظام با دید جهادی و ارزشی نگاه کرد.
مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی سخنران بخش پایانی این مراسم بود. وی ضمن تبریک اعیاد و تقدیر و تشکر از تلاش های دکتر بابک نوروزی رئیس پیشین دانشگاه، انتخاب دکتر ابراهیم کازرونی منفرد را به سمت سرپرست واحد استانی گیلان تبریک گفت. مهندس جبار کوچکی نژاد با تاکید بر جایگاه آموزش در توسعه کشور گفت: مشکلات اقتصادی تحمیل شده به کشور نباید سبب کم توجهی به بخش آموزش شود.
گفتنی است که در این مراسم سید علی آقازاده دافساری نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان، دکتر حمیدرضا مسکنی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان گیلان، محمد علی ویشکاهی مدیرکل پدافند غیر عامل استان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …