چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان

مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان

 

مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم غزه و لبنان اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کرده و با جنایتکاران همراهی می کنند.

 

وی پیشگیری و صیانت را امری کم هزینه و پر فایده دانست و اذعان داشت: هزینه های پیشگیری قطعا کمتر بوده و نباید از این امر مهم غفلت نمود و تا جایی که امکان دارد اجازه ندهیم تا کسی در مسیر انحراف قرار گیرد.

 

رئیس شورای قضایی استان با بیان اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تصریح کرد: اعتیاد، طلاق، سرقت  و زمین خواری از معضلات امروز جامعه بوده و باید با کارشناسی های صورت گرفته، اقدامات تخصصی لازم در این زمینه صورت گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده معاون جدید پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با بیان اهمیت توانمند سازی جامعه در بخش پیشگیری ابراز داشت: باید برنامه های عملیاتی تعیین شده در بازه زمانی مشخص شده انجام گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه پیشگیری احیای حقوق عامه است خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه باید منجر به کاهش ورودی پرونده در محاکم قضایی شود.

 

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین رضازاده پیش از این ریاست شعبه  دوم دادگاه تجدید نظر استان را بر عهده داشته و همچنین سمت معانت فرهنگی دادگستری استان را نیز در کارنامه خود دارد

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *