چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام درروستای شیر جوپشت بخش رودبنه برگزارشد


همای گیلان، به همت هیئت امنای مسجد وپایگاه مقاومت شهدا ومردم ولایت مدار بالا محله شیر جوپشت بخش رودبنه مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان، مسئولین محلی وانتظامی شهر رودبنه در جوار
امامزاده سیدامیرکیا (علیه السلام) بالا محله شیرجوپشت بر گزار گردید.
سخنران این مراسم عیسی خیری مسئول هماهنگی معاون اسبق دفتر ولی فقیه در سپاه کیلان بود.
وی بابیان این که یکی از سنت های حسنه ای که مسلمانان در ماه مبارک رمضان در محله ها ومساجد انجام می دهند سنت زیبای “افطاری دادن”است.
وی، افزود: افطاری دادن یکی از سفارش‌های مؤکد اسلام است که خداوند به بانی آن ثواب و پاداش زیادی می‌دهد.ما شیعیان این کار پسندیده را از امامان اموخته ایم.

وی با اشاره به سیره حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت:
امام حسن مجتبی (ع) به اندازه‌ای فضل و بخشش می‌کردند که فقط می‌توان، واژه کرامت را برای ایشان به کار برد.
وی با اشاره به اینکه وقتی بی وفایی مردم ناشی از هوای نفس و خوی اشرافی گری بر مردم حاکم باشد، باعث می شود امام حسن علیه السلام خانه نشین شود و معاویه حکومت را در دست بگیرد،واین جا پول نقش به سزایی را بازی کرد، و ما حتی امروز نقش پول را به راحتی می توانیم در انتخابات کشور مان احساس کنیم.
وی در رابطه با عربده کشی های ترامپ در منطقه گفت: عربده کشی های رئیس جمهور آمریکا در منطقه ناشی از شکست های پی در پی آنان با جمهوری اسلامی ایران است.
وی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد عربده کشی های ترامپ در منطقه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری
امام خامنه‌ای، این رویارویی، نظامی نیست؛ چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد. نه ما دنبال جنگ هستیم، نه آنها؛ که می‌دانند که به نفعشان نیست.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …