چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم شبی با قران در روستای پهمدان لاهیجان برگزار شد

download  همای گیلان:به مناسب ۲۸ صفر و فرار سیدن شهادت امام رضا (ع) مراسم شبی با قران کریم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ، دهیاری و شورای اسلامی در روستای پهمدان برگزار شد .
به مناسبت فرا رسیدن ۲۸ صفر رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ،شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مراسم شبی با قرآن در یکشنبه اول دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضورمردم منطقه ؛ ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ، رئیس و همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد .
در این برنامه معنوی تعدادی از قاریان مطرح به قرائت قران پرداختند. د رادامه ندیمی نماینده لاهیجان طی سخنانی ضمن تسلیت این ایام گفت : پیامبراسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امامان ما نماد و اسوه انسانهای کامل هستند ،ما وامدار انها هستیم انها انسانهایی بودند که برای خدمت به مردم جان خود را می دادند حضور در مقابل خدا زینت ساجدین ، جان دادن در راه خدا کاری که امام حسین کرد همگی الگوی ما در زندگی هستند. آرزوی شهادت یعنی آرزوی تکامل و به اوج رسیدن است. امیدوارم زندگی همه ی ما سرشار از خدمت به خلق خدا باشد.
در بخش دیگری از برنامه ، مسابقه قرآنی برگزار شد که در پایان به برندگان جوایزی اهداء گردید . حضور و استقبال گسترده دوستداران قران در این محفل ستودنی بود برنامه با صرف شام پایان یافت.download (2)

 

About سردبیر ارشد

Check Also

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا      

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا انیمیشن ” تبر “از تولیدات …