چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم وداع با شهدای گمنام در مسجد بزرگ امام رضا (ع) گلسار رشت

همای  گیلان:رضا ثقتی مسوول هیات روضات الحسین (ع) رشت ضمن بیان مطالب فوق افزود : فضای شهر رشت در ایام شهادت حضرت زهرا (س) عطرآگینپیکر پاک ۲ تن از فرزندان غیور این مرز و بوم می گردد و مردم قدردان، همچون نگینی آنان  را در بر خواهند گرفت و در منطقه گلسار  رشت تدفین خواهند نمود، تاشهدا ، پس از شهادت نیز اثرگذاری  خود را داشته باشند و جوانان این شهر از برکت وجودی شان بهره مند گردند.

download

وی افزود : مدتها بود که خواستار تدفین شهدای گمنام در منطقه گلسار بودیم که این اتفاق  مهم و مبارک به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  رقم خورد و هدیه ای مقدس به مردمان خوب گلسار رشت در ایام فاطمه می باشد.

ثقتی گفت : این مراسم در شب تدفین این شهدا ( سه شنبه ۱۳ اسفند ) که مصادف است با شب شهادت  حضرت زهرا (س) ، ساعت ۸ شب با سخنرانی حجت الاسلام مدنی و مداحی آقای محسن کاشفی و پخش تیزر  و روایتگری شهدا برگزار می گردد.

مسوول هیأت روضات الحسین (ع) رشت در پایان از تمامی مردم رشت بخصوص جوانان  منطقه گلسار  برای مراسم مزبور دعوتبعمل آورد.

شایانذکراست مراسم تدفین شهدای گمنام روزچهارشنبه راس ساعت ۹ بحازمقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع درمیدان شهدای پل عراق به سمت میدان شهرداری برگزاروازآنجابرای تدفین درپردیس تربیت معلم بنت ا لهدی صدرگلسارانتقال داده میشود

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …