چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد آقا سید ابراهیم بیجارباغ و چلک برگزار شد


همای گیلان، مراسم پاسداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش روز شنبه مورخ ۲۱ دی ۹۸ توسط اهالی روستا های بیجارباغ و جمعی از مسئولین شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان برگزار گردید.
امام جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و مقارن شدن آن با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سانحه هوایی اخیر گفت: ایمان سردار سلیمانی به حدی بود که وزن جلویش معنا پیدا نمی‌کرد که به معنای شجاعت و اخلاص سردار بود که همه اینها نشانه ایمان به هدف است ،سردار سلیمانی دست خالی و بدون کمک دولتهای دیگر در صحنه نبرد ایستادگی کرد و پیروزشد سردار سلیمانی با اخلاص وایمانش کار می کرد طوری که همه عراقی ها سرداررا قهرمان می‌دانستند و آنچه سردار دلها را برای مردم جهان معرفی کرد ایمانش بود.
حجت الاسلام سلیمانی لازمه قدرت را ایمان دانست و گفت: آنچه به انسان قدرت می‌دهد و آن را بزرگ می‌کند ایمان است اگر با ایمان نتوانیم دنیا را متوجه خواسته هایمان کنیم ضرر کرده ایم .
شهید شدن سردار حادثه نبود واقعه بود واقعه ای ک که تاریخ ساز شد سردار به کشور های بزرگ سفر میکرد تا جهل مردم را بزداید و به مردم معرفت یاد دهد ومردم را در مقابل ظلم و استبداد با یک استقامت فاطمی تقویت کند .سردار سلیمانی به جوانان عراقی، یمنی فلسطینی، جرات مقابله داد.
وی سردار سلیمانی را سیدالشهدای مقاومت خواند و گفت: سلیمانی سیدالشهدای مقاومت خونش تاریخی شد و سردار دلها امروز زنده تر است و خونش مرگش را کشت و منطقه را بیدارتر کرد ،امیدواریم که آمریکا کاملا از منطقه پاک شود
سلیمانی با اشاره به تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی گفت :تشیع بی نظیر مردم از،پیکر سردار سلیمانی دلمان را سبک تر کرد چه کسی فکر می‌کرد بعد از ۴۰ سال مردم دوباره وارد صحنه شوند و فرزند خود را بدرقه کنند .
در پایان حاضرین در مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت حاج صابر مسلمی عزاداری کردند و در سوگ سیدالشهدای جبهه ی مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نوحه ماتم سر دادند.

عکس و خبر :شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …