چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم گرامیداشت نام و یاد شهدا با محوریت یابود شهید محمدرضا صلاح کار تحت عنوان طرح لاله های روشن

همای خبر/مراسم گرامیداشت نام و یاد شهدا با محوریت یابود شهید محمدرضا صلاح کار تحت عنوان طرح لاله های روشن در سالن شهید محنا آموزش و پرورش ناحیه یک رشت برگزار گردید.

این مراسم یادمان شهدا و ایثارگران به همت والای پرسنل و کادر آموزشی دبستان شهید صلاح کار ناحیه یک رشت بخصوص تلاش های دکتر صدرا بلوکی انجام شد.

در این مراسم آقای دکتر صفری ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک رشت به ایراد سخنرانی پرداختد. سپس خانم دکتر فرجودی معاون ابتدائی ناحیه یک حول محور الگو سازی و قهرمان سازی از شهدا و ایثارگران سخنرانی کردند.
پس از آن سردار غلامرضا صلاح کار از فرمانده هان بازنشسته دفاع مقدس و سپاه و نیروی قدس منطقه شمال کشور و برادر شهید محمدرضا صلاح کار با بیاناتی از جمله اهمیت داشتن حفظ راه شهدا و اهمیت انقلاب اسلامی با رهبری مقدس حضرت امام خمینی و در ادامه مسیر امام خامنه ای صحبت خود را آغاز نمودند و در پایان با خاطرات شهید صلاح کار خاتمه دادند.

آخرین سخنران این برنامه هم آقای صالح زاده رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر رشت بودند.

در این مراسم گروه سرود دانش آموزان مدرسه شهید صلاح کار نیز یک اجرای حماسی زیبا به نمایش گذاشتند.

همچنین جناب سرهنگ صدیقی مسئول بسیج اقشار ناحیه رشت، و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دبستان شهید صلاح کار و تعدادی دانش آموزان به همراه خانواده نیز در این مراسم یادبود حضور داشتند.

در پایان این گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جوایز نفیسی به دانش آموزان و فرزندان محترم شهدا اهدا شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …