چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم یاد بود سردار پرافتخار اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی در رضوانشهر

همای گیلان، به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش مراسم یادبودی با حضور مسئولین، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و جماعات، مدیران ادارات و مردم همیشه در صحنه این شهرستان در مصلای امام خامنه ای رضوانشهر برگزار شد.

?دراین مراسم حاج آقا عادلی عنوان کردند:سردارسلیمانی محبوب دلها بودوگفتند ترامپ واستکبارجهانی شمابه خاطر شهادت سردارسلیمانی اشک ۸۰میلیون جمعیت را درنیاوردید وبلکه اشک بیش از۱/۵میلیاردمسلمان و آزادیخواهان دنیارا درآوردیدومطمئن باشید ما اشک شماروهم درخواهیم آوردویقینانمیتوانید ازاین جنایت وازاین خباثت وجهالتی که شما انجام داده اید جان سالم به در ببرید.

?همچنین خاطرنشان کردند:دلیل دشمنی با سردارسلیمانی این بود در تمام فتنه ها ودشمنی ها و نقشه های شومی که استکبار جهانی در منطقه داشت و تمام نقشه ها ودشمنی های شومش ناکام ماند واین دلیل ناکامی هم سردار سلیمانی و همرزمانش وسپاه قدس وجهبه مقاومت بودواستکبار جهانی پیچیده ترین نقشه ها روکشیدند و هزینه های میلیاردی درمنطقه کردندولی درپایان نتوانستند به اهدافشان دست پیدا کنند و کوچک ترین توفیق رودر منطقه نداشتند و همه ی این شکست ها وناکامی هارو ازچشم سردارحاج قاسم سلیمانی می دیدند.

?در پایان گفتند:سردارسلیمانی مارا شهیدکردند ولی سردارسلیمانی یک فرد نبودبلکه یک تفکر و اندیشه بود فرد را می شود کشت ولی هرگز یک تفکر و اندیشه رونمی شود ازبین برد و همچنین یک گردان وگروهان روهم میشود ازبین ببرد وحتی یک لشکررومیشه نابودکرد اما یک تفکر و اندیشه هرگز ازبین نمی‌رود تفکرحدومرز نمی‌شناسد هیچ چیزی نمی‌تواند تفکرواندیشه سردار سلیمانی رامحدودکند.
مرزهاودیوارهای بتونی صهیونیست ها و پهپادهای پیشرفته آمریکا وشمشیرهای برای رقص آل سعودوهابیت عربستان هرگز نمی تواند یک تفکری مثل تفکرسردارسلیمانی هارا محدودکندوجلوی آن را بگیرد.
مطمئن باشیدوعدخداست تفکرسردارسلیمانی درمغز و استخوان های جوانان آزادیخواه عالم فرو می رود و می‌نشیند و مطمئن باشید ازخون سردار سلیمانی صدهاهزارسردارمثل سلیمانی ها از این خاک برمی خیزند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

در نشستی تخصصی، راهکارهای برون رفت از معضلات زیست محیطی استان گیلان و تأثیر آن بر روند پیشرفت بررسی شد

در نشستی تخصصی، راهکارهای برون رفت از معضلات زیست محیطی استان گیلان و تأثیر آن بر روند پیشرفت بررسی شد