چاپ مطلب چاپ مطلب

مردم در مرز هفته آخرانتخاب اصلح۹۴ /فرهاد پردخته

همای  گیلان: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  فرصت تازه برای ایجاد تغییر و انتخاب برنامه ها و روش های جدید فراهم می سازد. درشرایط موجود کشورنماینده ما در مجلس دهم شورای اسلامی اولویت های خود را باید بر اساس موضوعات و مباحثی طراحی وعملیاتی نماید، که بتواند ظرفیت عظیم نیروی انسانی تحصیلکرده و پرانگیزه را فعّال سازد و نیز هدایت سرمایه ها به سمت تولید صنعتی و کشاورزی،در جهت  رونق تولید و حل مشکل رکود، چاره اندیشی نماید و به پیشرفت کشور شتاب دهد، همچنین برای اشتغال جوانان، و دیگر مشکلات اقتصادی و معیشت مردم و جوانان، راه حل های مناسبی پیدا نماید. انشاا… موارد ذکر شده  برنامه هایی است که نماینده اصلح ما آنرا در مجلس دهم دنبال خواهد کرد.

بدین ترتیب باید نماینده را خوب بشناسیم و برنامه های اورا بدانیم که چیست ، سپس پای صندوق های رای حاضر شویم، باید سلایق شخصی و حب بغض  را کنار گذاشته و یک نماینده اصلح، کاردان و شجاع را به مجلس بفرستیم، زیرا اشتباه در انتخاب عواقب عقب ماندگی را بهمراه دارد.

download-1-2

از نظر رهبرمعظم انقلاب، یک نماینده باید کاردان، شجاع، ولایی باشد، هر یک رای ما در جهت انتخاب یک نماینده دخیل است و اگر کسی را انتخاب کنیم که اصلح نباشد آثاروضعی آن  به همه ی ما بر  می گردد.

دوستداران انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق های رای با علم و معرفت و بصیرت حرکتی را که   آغا ز کرده اند به پایانی مطمئن ختم کنند. همه ما مصمم هستیم تا با تمام توان فرد اصلح را به مجلس بفرستیم. 

درست انتخاب کردن و حضور گسترده مردم در پای صندوق رای، انقلاب ما را بیمه و تضمین می کند. دو عنصر اصلی مانده گاری انقلاب ، اولی شرکت اکثریت مردم در همه انتخابات بوده و دومی انتخاب درست درهر انتخاب پیش روست.

در این انتخابات، نیروهایی مؤمن، انقلابی و ولایی که خط امام، خط ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب را قبول دارند و نگاهشان به آمریکا و غرب نیست را انتخاب کنیم تا در همه ی قوا و دستگاه های نظام  انقلاب اسلامی جریان داشته باشند و این نظام از جریان نفوذ در امان و تحکیم بیشتر یابد.

مهمترین وظیفه ما دراین دو انتخابات سرنوشت ساز در۷ اسفند ، از نظردینی و هم ازنظر ملی حضور گسترده درپای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح و با فضیلت وبرتر است ؛ دراین روزها که   مردم باید دقت زیادی درانتخاب داشته باشند ومعیارهایی که خود مردم با تجربیاتی که از گذشته داشته اند و درسایه بیانات مقام معظم رهبری و اشارات ایشان را باید مورد صراط عمل قراردهند وبا انتخاب بهترین نماینده جلوی افرادی که فرصت طلبی را انتخاب کرده اند ، بگیرند.

مردم می‌توانند برای شناخت کاندیدای اصلح، به افراد صالح، راست‌گو و مورد اعتمادی که از اوضاع روز شناخت بهتر و  از شعور سیاسی برخوردارند مراجعه کرده و مشورت بخواهند. همچنین با بررسی سوابق یک کاندیدای انتخابات و نگاهی به کارنامه فعالیت‌ها و اقدامات او تا به امروز،  با مراجعه به آرشیو عملکردها و دقت در فعل و قول او در دوره‌های مختلف خدمتی به نظام وجامعه محروم منطقه ،به‌ویژه در زمان بروز بحران‌ها و فتنه در کشور، تصویری بهتری از اندیشه فرد کاندیدا بدست آورند و همچنین با  بازخوانی دقیق برنامه‌ها و اهداف و ابزارهایی که فرد برای رسیدن به هدف ها وخواست عمومی مطرح می کند ؛ از آنها استفاده کنند؛ واین روش ها بهترین را‌هها برای شناخت نماینده اصلح است.

امروز همه باید، فارق از جناح بندی ها  ،تدین حقیقی را شرط لازم برای ‌ افراد داوطلب نمایندگی مجلس بدانند و کسی که هم تخصص و هم تجربه ی سیاسی و متدیّن و عامر به معروف وناهی از منکر است؛ بهترین، قابل اعتمادترین و امین ترین افراد برای نمایندگی مردم بشناسیم.

 با شاخصه های انتخاب اصلح  در فرصت باقی مانده تا برگزاری انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و پنچمین دوره ازخبرگان رهبری  ، همرا ه ملّت با بصیرت در روز حضورحدّ اکثری گام برداریم.   / فرهاد پردخته

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …