چاپ مطلب چاپ مطلب

مرگ تلخ مادر جلوی چشمان ۲ کودک در ماشین مچاله+ عکس

همای گیلان:برخورد خودرو با تیر چراغ برق مرگ مادر جوان و جراحت فرزندانش را در اصفهان رقم زد.

مرگ تلخ مادر جلوی چشمان 2 کودک در ماشین مچاله+ عکس

ساعت ۱۱:۳۵ برخورد یک خودرو ۲۰۶ با تیر چراغ برق و محبوس شدن راننده و سرنشینان در بزرگراه شهید کشوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع که بلافاصله اکیپ های امداد و نجات ایستگاه ۵-۱۲ به همراه خودرو نجات و افسر کشیک وقت به محل اعزام شدند و اکیپ اول در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند.

سازمان آتش نشانی اصفهان پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل، شاهد برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، با تیر چراغ برق کنار اتوبان و محبوس شدن راننده خودرو که زنی جوان و دو کودک وی که پسری ۱۰ ساله و دختری شش ساله بودند سپس بلافاصله اکیپ های عملیاتی حاضر در محل بارعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات هیدرولیک اقدام به برش خودرو و آزاد سازی راننده و سرنشینان کردند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه راننده خودرو مذکور به علت جراحات شدید وارده در دم جان باخته بود و فرزندان وی پس از آزادسازی تحویل عوامل اورژانس شهر داده شدند که پس از انتقال به بیمارستان، حال عمومی آن ها مطلوب است.
شریعتی خاطر نشان کرد: علت این حادثه Incident توسط عوامل پلیس Police راهور نیروی انتظامی تحت بررسی است.
وی در پایان بیان کرد: از تمامی شهروندان عاجزانه خواهشمندیم با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی و کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند همچنین از وسایلی قبیل تلفن همراه که باعث اختلال در رانندگی می شود استفاده نکنند/رکنا

/باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

جمع آوری زباله خشک و توزیع تراکت  های آموزشی و  کیسه های چند بار مصرف به شهروندان محله های چالکیاسر ،جاده چمخاله دوازده متری موبندان

جمع آوری زباله خشک و توزیع تراکت  های آموزشی و  کیسه های چند بار مصرف …