چاپ مطلب چاپ مطلب

مرگ زن ترک‌نشین موتورسیکلت در لنگرود

همای گیلان: فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت هر کدام به همراه یک ترک‌نشین با کامیون داف منجر به مرگ زن ۱۹ ساله ترک‌نشین یکی از موتورسیکلت‌ها شد.

خبرگزاری فارس: مرگ زن ترک‌نشین موتورسیکلت در لنگرود

 حسین نیک‌فرد ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان حادثه تصادف و منجر به مرگ ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت از ضریب امنیتی پایین‌تری برخوردار است، اظهار کرد: استفاده از کلاه ایمنی برای راکب موتور و ترک‌نشین وی امری ضروری است.

فرمانده انتظامی لنگرود بیشترین عامل مرگ و میر موتورسواران و ترک‌نشین‌های آنها را به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی عنوان کرد.

نیک‌فرد ادامه داد: ماموران پلیس‌راه برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بلافاصله در محل حاضر شدند و مشاهده کردند دو دستگاه موتورسیکلت هر کدام به همراه یک ترک‌نشین ۱۸، ۱۹ و ۲۰ ساله با یک دستگاه کامیون داف به رانندگی فردی ۴۷ ساله برخورد کردند.

وی با بیان اینکه حال یکی از حادثه‌دیدگان وخیم بود، خاطرنشان کرد: یکی از ترک‌نشینان موتورسیکلت که زنی ۱۹ ساله بود به شدت مصدوم شد و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه مصدوم مذکور به دلیل شدت جراحات وارده هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، یادآور شد: صحنه تصادف توسط کارشناس پلیس‌راه بررسی شد.

نیک‌فرد عامل حادثه مرگبار مذکور را سرعت بالا و عدم کنترل موتورسیکلت در جاده لغزنده ذکر کرد.// فارس

 

About سردبیر

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …