چاپ مطلب چاپ مطلب

مسئولان کشوری! برای جلوگیری از بحران جمعیتی گیلان چه اقدامات ویژه ای داشتید؟ امام جمعه رودسر با اشاره به آمارهای نگران کننده کاهش رشد جمعیتی گیلان گفت: برای جلوگیری از بحران های جمعیتی گیلان، مسئولان کشوری چه تمهیداتی ویژه ای برای خانواده گیلانی داشتید؟

مسئولان کشوری! برای جلوگیری از بحران جمعیتی گیلان چه اقدامات ویژه ای داشتید؟

امام جمعه رودسر با اشاره به آمارهای نگران کننده کاهش رشد جمعیتی گیلان گفت: برای جلوگیری از بحران های جمعیتی گیلان، مسئولان کشوری چه تمهیداتی ویژه ای برای خانواده گیلانی داشتید؟

به گزارش رصدرودسر ، حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری امام جمعه رودسر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر در مسجد ملاامیرا با گرامیداشت قرار گرفتن در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی حضور مردم است و ۴۵ سال از عمر انقلاب مردم ثابت کردند که همواره در میادین مختلف برای محکومیت اسرائیل،آمریکا و مستبدان روزگار آمادگی حضور دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دو یادگار مهم امام خمینی (ره) برای ملت ایران است، افزود: باید بدانیم که تا انقلاب اسلامی است ولایت فقیه از او جدا نخواهد شد و ولی فقیه در راس این حکومت نقش هدایتگری جامعه را برعهده خواهد داشت.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به وصیت امام(ره) در مورد انقلاب به مردم که اجازه ندهید تا انقلاب بدست نااهلان بیفتد،تصریح کرد: کسانی که سرسپردگان به بیگانگان هستند و حاضرند سر تا پای خود را همرنگ غربی ها کنند انسان نا اهل انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه افراد جناح زده که تمام ارزش های انقلاب،ملی و مذهبی خود را به ثمن بخس می فروشند و فقط جناح،گروه و حزب خود چیز دیگری را نمی بینند از دیگر افراد نا اهل انقلاب هستند، گفت: نا اهلان انقلاب بدنبال غنائم هستند و بعد از انقلاب،جنگ و هر فتنه ای دنبال غنائم و سهم بیشتری می گردند اگر کم به آنها برسد جزع و فزع می کنند.

ابراهیمی نوری با بیان اینکه نااهلان انقلاب بدنبال تفرقه افکنی و منفعت طلبی هستند، تصریح کرد: امروز مسوولانی که انگیزه شنیدن درد مردم و گام برداشتن برای حل مشکلات آنان را ندارند از نااهلان انقلاب هستند که جای تاسف و تعجب دارد که بر سفره این انقلاب نشسته اند اما اهلیت انقلاب را ندارند.

وی با اشاره به آمارهای کشوری در خصوص رتبه نخست گیلان در کاهش نرخ بارورز جمعیت و افزایش مرگ و میرها در کشور گفت: جای تاسف و سوال است که چرا مسوولان ما نباید خطر کاهش جمعیت گیلان را بیشتر متذکر شوند و در بوق و کرنا کنند تا مردم استان بیشتر خطر را احساس کنند.

امام جمعه رودسر کاهش نرخ باروری جمعیت و افزایش نرخ سالمندی در استان گیلان را زنگ خطری بزرگ برای آینده استان دانست و افزود:مسولان کشوری در مقابل آمارهای نگران کننده جمعیتی برای حمایت از خانواده ها و جوانان گیلانی، چه تمهیدات موثری برای افزایش میزان باروری و جوانی جمعیت دیده اید تا استان ما در سال های آینده دچار بحران های بیشتر نشود؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توحید و خداشناسی اشاره کرد و گفت: برای خدای تبارک و تعالی اسامی زیادی است که حقیقی بوده و با اسامی بشر و مخلوقات که قراردادی و نسبی است متفاوت است و در قیامت انسان ها را با هر صفتی که در آنها بروز کرده و با به آن عمل کنند صدا می زنند

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …