چاپ مطلب چاپ مطلب

مسئول بسیج کانون اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت ؛ ” بسیج معجزه امام راحل است “

مسئول بسیج کانون اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت ؛

” بسیج معجزه امام راحل است “

مجتبی ملکی چوبری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت : بسیج معجزه امام راحل است و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی استکبار به برکت بسیج و ملت بسیجی ایران حاصل شده است.

 

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان در بسیج اظهار کرد: در همه صحنه ها می توان حضور مقتدرانه بسیج را احساس کرد و آرامش وامنیت کنونی را مرهون خدمات بسیج هستیم.

 

وی به نقش بسیار مهم بسیج و جایگاه آن در نزد ملت و نظام اشاره کرد و افزود: در طول انقلاب اسلامی هر جا حضور و تفکر بسیجی حاکم بوده شاهد رشد و اعتلای کشور بوده ایم و این بسیجیان بودند که با عشق و ایثار و فداکاری نگرانی نظام را برطرف کردند.

 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی رشت ، بر آشنایی نسل نوجوان و جوان با تفکر بسیجی تاکید و اظهار کرد: اگر می خواهیم انقلاب بیمه شود و بنیان های استوار خانواده سالم باقی بماند باید نسل جوان را با تفکر بسجی که حاصل خلوص و نیت پاک امام خمینی(ره) است، بیش از پیش آشنا ساخت.

 

ملکی چوبری در ادامه یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامیداشت و گفت: خدمت در بسیج و بسیجیان عبادت و افتخاری بزرگ است و اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

 

رئیس شورای تخصصی معاونین توسعه و مدیریت منابع استان گیلان افزود ؛ بسیجی بودن به معنای پایبند بودن به همه اصول انسانی تحت امر ولایت فقیه است.

 

وی ویژگی های بسیج از نظر امام راحل (ره) را برشمرد و گفت: به روز بودن، همکاری، همراهی ، توجه به اهداف بلند نظام ،درک موقعیت موجود ، گرفتن تصمیم مناسب با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی ها است/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …