چاپ مطلب چاپ مطلب

مسئول کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:  انقلاب ما تحقق وعدۀ الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود

مسئول کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

انقلاب ما تحقق وعدۀ الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود

دکتر مجتبی ملکی چوبری مسئول کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در مصاحبه با روابط عمومی این دانشگاه ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: که انقلاب ما انفجار نور بود، انفجاری که نور الهی آن آن در دهۀ سرد بهمن ماه گرمابخش دل های انسانهای آزادی خواه، ولایت مدار و ایثارگر بود. دهه ای که فجر بود، فجری نورانی.

دهۀ فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران و یادبود حیات دوبارۀ ملت ایران و کشور عزیز ماست.

رئیس شورای معاونین توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همچنین افزود: دهۀ فجر یک فرصت تاریخی برای رهایی ملت ایران از حصار بسیار خطرناک استبدادِ یک حکومت وابسته و فاسد و ضد مردم و ضد فرهنگ و دین بود.

مجتبی ملکی چوبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چشمۀ پر برکتی است که روحیۀ خفتۀ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ایران بیدار کرد. انقلابی که پایه‌های سست و لرزان استکبار و استعمار را فرو ریخت و جوانانی مجاهد، انقلابی و اسلامی را تقدیم کشورمان کرد. انقلابی که از لایه های افسار گسیختۀ دودمان منحوس پهلوی، به مملکتی تبدیل کرد که قدرت نظامی، تکنولوژیکی و معنوی آن در جای جای این کرۀ خاکی می درخشد.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با تمام ناملایمت ها، تحریم ها، خائنین، غربگراها و تمام دشمنان داخلی و خارجی راه پرشکوه خود را ادامه می دهد و با تکیه بر جوانان انقلابی، متعهد و متخصص در جهت تحقق اهداف و آرمان های معمار و بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (رضوان ‌الله ‌تعالی ‌علیه) و جانشین بر حق او امام خامنه ای قدم بر خواهد داشت

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: بسیج اساتید و دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان آمادگی خود را جهت تحقق آرمان های انقلاب و اسلام اعلام می دارد و این دهۀ مبارک را خدمت مقام معظم رهبری و امت شهید پرور تبریک می گوید

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …