چاپ مطلب چاپ مطلب

مسابقات هیات کاراته بسیج استان گیلان به میزبانی لاهیجان برگزار گردید

مسابقات هیات کاراته بسیج استان گیلان به میزبانی لاهیجان برگزار گردید

مسابقات هیات کاراته بسیج استان گیلان به میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه و با همکاری هیات کاراته بسیج  شهرستان لاهیجان برگزار گردید. ایندوره از مسابقات که باهدف انتخابی تیم منتخب کاراته باشگاه مقاومت گیلان و شرکت در مسابقات کشوری همدان برگزار شد حدود ۴۸۰ کاراته کا در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند . گفتنی است در این مسابقه ۳۰ داور جهانی ، آسیایی، ممتاز و رفری به قضاوت پرداختند . استقبال خوب و بی‌نظیرحدود ۵۰ مربی کاراته از شهرهای مختلف گیلان باعث گردید تا یکبار دیگر شور و نشاط ورزشی در گیلان ایجاد شود و جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی با انگیزه بیشتری به رقابت بپردازند.این مسابقه یک روزه با همکاری فرماندار محترم شهرستان لاهیجان ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه ، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران لاهیجان برگزار شد.
در پایان پس از جمع بندی جدول های مسابقه در مجموع مدال ها در جام شهرستانی شهرستان رشت مقام اول ، شهرستان رودبار مقام دوم و شهرستان لاهیجان مدال سوم را بدست آورد.

همچنین در جام مربیان؛استاد غازیانی از رودبار مقام اول ، استاد شبرنگ از شفت مقام دوم واستاد نیکپور از خمام مقام سوم را بدست آورد.

در انتها جام مربیان رده خردسال نونهال؛
استاد ملکوتی از رضوانشهر مقام اول ، استاد زرح از رشت مقام دوم و استاد آموزگار از صومعه سرا مقام سوم را بدست آوردند.
جام اخلاق نیز به مربی با اخلاق و پیشکسوت کاراته گیلان استاد علیرضا قاسمی اهداء گردید.
حضورجانباز و آزاده سرافراز کشورمان ، استاد بزرگ کاراته آقای عبدالله میلانچی و داوران جهانی ، آسیایی و بسیاری از بزرگان کاراته استان و کشور زینت بخش این مسابقه ورزشی بود

About مدیر خبر1

Check Also

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری کومله

بمناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی و خدمات مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری …