چاپ مطلب چاپ مطلب

مسابقات کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قهرمانی لاهیجان در فومن پایان یافت

همای گیلان: مسابقات کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قهرمانی لاهیجان در فومن پایان یافت

به گزارش صبح فومن مسابقات کشتی فرنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با قهرمانی تیم واحد لاهیجان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در خانه کشتی شهرستان فومن پایان یافت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در پایان این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات ۹۶ دانشجوی ورزشکار در رشته کشتی فرنگی در قالب ۱۰ تیم از واحدهای دانشگاهی رشت، ماسال، آستانه اشرفیه، سیاهکل، رودسر، رودبار، لنگرود، آستارا، لاهیجان و فومن و شفت حضور داشتند.
دکتر سید سجاد گشتی افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ، رشت و آستارا به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی شدند.
وی ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابتهای کشتی فرنگی انتخاب شد.
وی اضافه کرد: در وزن ۵۹ کیلوگرم امیر رجبی ویسرودی از واحد رشت، ۶۶ کیلوگرم ابراهیم تبرزو از واحد رودسر، ۷۱ کیلوگرم حسین شامخی از واحد فومن و شفت، ۷۵ کیلوگرم سعید مولایی از واحد لاهیجان، ۸۰ کیلوگرم علیرضا حسنی از واحد لاهیجان، ۸۵ کیلوگرم عادل حق بین از واحد رشت، ۹۸ کیلوگرم محمدحسن رستمی از واحد رشت و ۱۳۰ کیلوگرم عماد پسندی از واحد رودبار، مدال طلا را از آن خود کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با تشکر از همه کسانی که در برگزاری این دوره از رقابتهای کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان زحمت کشیدند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد در رشته های مختلف ورزشی در ایران اسلامی سرآمد است و تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه در تیم های ملی در مسابقات بین المللی، جهانی و المپیک حضور داشته اند.
دکتر گشتی یادآور شد: در رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی در روزهای ۵ و ۶ آبانماه امسال به میزبانی واحد فومن و شفت ، سه تن از دانشجویان کشتی گیر دانشگاه آزاد اسلامی که عضو تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران هستند، شرکت داشتند.
این مسابقات با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی در استان گیلان و شهرستان فومن، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی افتخاری نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، افسرده نائب رئیس هیات کشتی استان گیلان ، پرگل رئیس اداره ورزش و جوانان فومن و جمعی دیگر از مسئولین و علاقمندان در خانه کشتی شهرستان فومن برگزار شد/روابط عمومی دانشگاه آزاد

imageimageimageimageimageimageimageimage

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …