چاپ مطلب چاپ مطلب

مسایل و مشکلات کنونی شهرستان های رودسر و املش قابلیت حل شدن را دارد

مسایل و مشکلات کنونی شهرستان های رودسر و املش قابلیت حل شدن را دارد

 

دکتر فرزاد دلارام نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای رودسر و املش در اجتماع مردم سلاکجان با بیان اینکه این دو شهرستان با انباشتی از مشکلات در گذشته و حال روبرو بوده و هست گفت : معتقدم به لحاظ برخورداری از دانش ،سواد تجربه و مدیریت قادر خواهم بود این مشکلات را حل نمایم و این قابلیت و توانایی را در خود می بینم.

فرزاد دلارام بهترین مدعا را در این زمینه به لحاظ مسئولیت ها و موقعیت ها خود در دستگاههای اجرایی عنوان کرد و افزود : صادقانه می گویم این مشکلات به سهولت قابل حل است و مطمئن باشید بهتر از گذشته کار خواهم کرد.

وی با یادآوری این مطلب که تا به امروز هر چه به زبان آورده ام در صدد رفع آن کوشیده ام تصریح کرد: به دلیل ضعف عملکرد در گذشته ،سطح مطالبات مردم پایین آمده به طوریکه توجه مردم روی مسایلی همچون آسفالت ،طرح هادی و…و از این وضعیت افسوس می خورم.

دکتر دلارام خود را فردی اجرایی ،فنی و عاشق ساختن معرفی و بیان کرد: به دلایل مختلف اما ترجیح دادم به مسیر انتخابات هدایت شوم.

به گفته وی ،اعتقاد دارم بحث انتخابات و وظیفه نمایندگی سنگین است و باید پاسخگوی مردم بود و این توان. ا در خود می بینم که در این عرصه قدم بردارم.

وی مسیر انتخابات را مسیر بزرگ و سخت دانست و گفت: از همه شما میخواهم در این مسیر سخت یاریگر بنده باشید .

وی با بیان اینکه به عنوان فرزند کلاچای تمام وقت خود را مصروف این دو شهرستان خواهم کرد بیان کرد: مطمئن باشید ظرفیت های بالقوه این دو شهرستان را به فعلیت در خواهم آورد و امنیت اقتصادی را برای سرمایه گذاران فراهم خواهم کرد.

به گفته وی ،بر خلاف خیلی از نامزدها در طی این مدت که کارناوال و متینینگ یه راه انداخته‌اند قانون را رعایت کرده ام و به آن پایبند خواهم بود

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …