پخش و نشر ناقص بخشی از سخنانم در دوران انتخابات و توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را کذب محض می دانم چراکه چگونه زندگی کردن را از مذهب و علمای شیعه آموختم.

همای گیلان : به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان، مسعود رهنما با انتقاد از عملکرد برخی کانال های اطلاع رسانی بدون هویت وتندرو در ایجاد شایعه و نشر اکاذیب درفضاهای مجازی گفت؛ پخش و نشر ناقص بخشی از سخنانم در دوران انتخابات و توهین به علمای شیعه و اصولگرایان را کذب محض می دانم که فیلم کامل و اصلی آن سخنرانی هم موجود است.

عضوکمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته گفت: جمله کاملم این بود “اگر در ۳۵سال گذشته چیزی نتوانسته ایم از علما یاد بگیریم حداقل اصل مترقی تقیه را آموخته ایم” که متاسفانه برخی افراد هنجارشکن با برداشتن جملات و ناقص کردن صحبت ها دست به انتقامجویی زده اند.

مسعود رهنما با اشاره به اینکه بسیاری از دوستان نزدیک بنده از اصولگرایان هستند گفت: اصولگرایان، اصلاح طلبان و همه نیروهای انقلابی فرزندان این نظام اسلامی هستند، پس حال که انتخابات به پایان رسیده بیاییم همه باهم برای عمران، رشد و توسعه بیش از پیش کشورمان تلاش کنیم.

مربی سابق تیم های ملی کاراته در ادامه دستگاههای نظارتی و امنیتی را چراغ راه مدیران و مسئولان دانست و گفت: در دوران انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان و با رعایت قانون از محبوبیت خود در جامعه ورزش برای جریان اعتدال، اصلاحات و دکتر روحانی استفاده کردم واصلا پشیمان نیستم و به آن افتخار می کنم./دیارمیرزا