چاپ مطلب چاپ مطلب

مسوول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوا فضای سپاه: «شهید رییسی» مزد یک عمر مجاهدت خود را از امام رضا (ع) گرفت

حجت‌الاسلام نعمت الله فخری عصر شنبه در مراسم یادبود سیدالشهدای خدمت و همراهانش در مسجد امام علی (ع) رودسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌گیرند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

 

وی با بیان اینکه سبک و سیره زندگی شهدا نقشه راه سعادت است، تصریح‌کرد: شهدا همه عمر خود را در راه خدمت به اسلام و مسلمین صرف کردند لذا خودشان از این عالم می‌روند ولی طریقه ماندگاری را به ما یاد می‌دهند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوا فضای سپاه تصریح کرد: مقام شهادت بسیار والاست و صحبت کردن از انسان‌های بزرگ سخت است زیرا تا زمانیکه انسان به آن مقام نرسد نمی‌تواند در مورد آن صحبت کند.

 

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تمام سعادت‌ها را در شهادت و شهید باقری شاخص شهدا را دو چیز یکی در پر کاری و دوم اخلاص می‌دانست، گفت: هر فردی این دو خصیصه را داشته باشد مقدمه شهادت خودش را فراهم می‌کند زیرا شهدا کسانی بودند که شوق شهادت و خدمت آرامش و قرار از آنان گرفته بود.

 

انسان نباید در مسیر الهی خستگی و سستی به خودش راه دهد

 

حجت السلام فخری بیان کرد: انسان نباید در مسیر الهی خستگی و سستی به خودش راه بدهد از صدر اسلام تاکنون نظام الهی و اسلام ناب به واسطه انسان‌های مجاهد انقلابی و تراز اول به دست ما رسیده است.

 

وی با اشاره به شخصیت والای شهید آیت الله آل هاشم و امیر عبدالهیان تصریح کرد: حجت السلام آل هاشم شخصیت متین ساده زیست و محبوب در آذربایجان بود و شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه که در نوع خودش بی نظیر، انقلابی، شجاع، تحول گرا بود که از هیچ چیزی هراس نداشت و در مقاومت به حاج قاسم دوم معروف بود.

 

حجت‌الاسلام فخری در ادامه به شهید موسوی اشاره کرد و گفت: شهید سید مهدی موسوی وقتی فرزندش از او می‌پرسد چرا دیگر سرداران را تلویزیون نشان می‌دهند ولی شما را نه می‌گوید مرا در تلویزیون زیاد خواهی دید اینها شهدای ما هستند آنان به دنبال شهادت بودند و این شهدا بهترین شهدای خدمت بودند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه شهید خدمت مزد یک عمر مجاهدتش را از مولایش علی بن موسی الرضا (ع) گرفت، افزود: رئیس جمهوری که از کودکی با عزت و کفایت نفس بزرگ شد و تا پایان عمر پر برکتش بر همین مدار زندگی کرد.

 

وی افزود: شهید رئیسی در شب قدر در حرم امام رضا او را شفیع خود قرار داد و شهادت را از خدا خواست و دوم به وقت انجام عملیات وعده صادق ایشان سر به سجده گذاشت و گفت: خدایا اگر قرار است به این ملت صدماتی وارد بشود مرا قربانی این مردم کن و رئیسی فدای ملت شد

 

خبر/خدیجه جعفرپور

تصویر/محمدسالدیده

About مدیر خبر1

Check Also

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع …