چاپ مطلب چاپ مطلب

مشارکت گسترده در انتخابات در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد

مشارکت گسترده در انتخابات در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد

فرماندار رودسر مشارکت گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفند را به عنوان برگ زرینی بر صفحات پر افتخار انقلاب ذکر کرد که همواره در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت و ماندگار خواهد ماند

محمد حیدری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران کمیته اطلاع رسانی انتخابات این شهرستان افزود: از این خلق حماسه بزرگ ملت ایران و از انعکاس بموقع اخبار انتخابات تشکر میکنم.
وی با بیان اینکه شهرستان های رودسر و املش برابر آمارها یکی از بالاترین نرخ مشارکت را درسطح استان به خود اختصاص داد اظهار کرد: مشارکت ۴۹درصدی در شرایط کنونی و با وجود همه سنگ اندازی ها و توطئه ها از سوی دشمنان رقم قابل دفاعی است و مهم تر اینکه این مشارکت فراگیر بود.
وی مشارکت ۷۱هزار نفری مردم این دو شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۷۳هزار نفری در خبرگان رهبری را به عنوان یک نقطه تمایز بخش از نظر آگاهی های سیاسی، بصیرت افزایی و باورمندی مردم نسبت به جایگاه خبرگان رهبری دانست.
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود به روند توسعه و پیشرفت این شهرستان در شاخصه های مختلف اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه روز بروز روند توسعه این شهرستان با شتاب بیشتری در حال انجام است و تلاش می کنیم تا حصول به نتیجه مطلوبتر آن را دنبال کنیم.
حیدری بهترین مدعا در این زمینه را سند واگذاری ۹۴هکتار از اراضی ملی این شهرستان شامل جواهر دشت و شش روستا در بخش رحیم آباد به بنیاد مسکن خبر داد که در ظرف ده روز گذشته اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی طرح های هادی در این شهرستان لاینحل باقی مانده بود بیان کرد: خوشبختانه یک نظام جدیدی به طرح‌های هادی روستایی بخشیدیم که خروجی آن افق روشنی را برای روستاهای این شهرستان متصور خواهد بود که نمونه بارز آن اجرای طرح هادی در روستای چینی جان است.

وی رویکرد دولت سیزدهم را پاسخگویی به خواسته ها، انتظارات و مطالبات مردم عنوان و تصریح کرد: تمام اهتمام ما بر این است که به این خواسته به تدریج پاسخ و از انباشت آن جلوگیری شود و خوشبختانه اراده لازم در دولت آقای رئیسی وجود دارد.
فرماندار رودسر ارتباط موثر و سازنده را با رسانه ها مهم ارزیابی و گفت: هر قدر این ارتباط دو سویه بیشتر باشد خروجی آن به نفع مردم و نظام است و ما از آن به جد استقبال می کنیم.
حیدری مدیران شهرستان را به پاسخگویی به خبرنگاران فرا خواند و اظهار کرد: این امر مطمئنا به اعتماد بیشتر مردم از خادمان نظام منتهی خواهد شد.
وی در خاتمه از خبرنگاران هم خواست به سمت تخصصی و حرفه‌ای شدن حرکت کنند چرا که این روند می تواند به  آینده روشن و ثبات شغلی شما کمک کند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از خبرنگاران فعال کمیته اطلاع رسانی شهرستان رودسر در حوزه انتخابات تجلیل شد

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …