چاپ مطلب چاپ مطلب

مشاور مدیر بهزیستی رشت در “امورمعلولین” منصوب شد


مشاور، مدیر بهزیستی رشت در “امورمعلولین” منصوب شد

طی حکمی از سوی مژگان اخوان مدیر بهزیستی رشت؛

دکتر عماد مطالبی به عنوان مشاور افتخاری مدیر بهزیستی رشت در امور معلولین منصوب شد.


همای خبـر – دکتر مطالبی در این رابطه اظهار کرد : خدمت به معلولین و ناتوانان بالاترین خوبی هاست و با افتخار می پذیرم در جهت رسیدن به شرایط مطلوب برای این قشر عزیز و مظلوم تمام تلاشم نمایم تا شاهد روزهای خوبی برای معلولین در سطح شهرستان رشت باشیم .

وی گفت: معلولین و بویژه ناتوانان جسمی حرکتی نیازمند توجه و حمایت در حوزه های خدماتی هستند و لازم است برای پویایی، نشاط و ایجاد سرزندگی آنان در اولین اقدام فضاهای شهری، مبلمان شهری و سطوح خدمات رسانی مانند ادارات بانک ها و سایر مراکز مناسب سازی شوند تا شاهد حضور و افزایش فعالیت این قشر در پهنه های شهری باشیم.

مطالبی اضافه کرد : ایجاد فضاهای تعاملی مناسب و مطلوب و ویژه برای جامعه هدف سبب میشود این قشر مهم و آسیپ پذیر، در حوزه شهروندی تشویق به حضور و مشارکت در جامعه باشند؛ ما باید تلاش کنیم در سطح شهرستان رشت مراکز مشاوره ویژه فراهم سازیم و همچنین سرانه فضاهای مطلوب و مناسب تعاملی مانند بوستان های معلولین ایجاد کنیم.
وی با ذکر اینکه با همکاری مدیریت شهری این مهم امکانپذیر است گفت: امیدوارم در این مسیر بتوانیم از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها برای ارتقا وضعیت معلولین در سطح شهرستان رشت بهره مند باشیم و مطلوبیت و رضایتمندی را به جامعه هدف هدیه کنیم.

انتهای پیام/ همای خبـر ( همای گیلان)

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …