چاپ مطلب چاپ مطلب

مشاوران جوان فرماندار رودسر دوباره آغاز بکار کرد/فرماندار رودسر:جوانان ما آیندگان نظام هستند

اختصاصی همای گیلان:اولین جلسه مشاوران جوان فرماندار رودسر در زمان جانبازی ظهر امروز در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

mail.google.com
به گزارش خبرنگارهمای گیلان فرماندار رودسر دراین جلسه گفت : جوانان ما آیندگان نظام هستند و باید سعی کنند در عملکردشان رضایتمندی مردم را داشته باشند.
جانبازی رودسری افزود : شما جوانان باید سعی کنید در راستای سیاستهای نظام و دولت قدم بردارید و اگر ما برنامه و هدف نداشته باشیم نمی توانیم به چیزهایی که می خواهیم دست یابیم .
وی خاطرنشان کرد: انتخاب شما به عنوان مشاور جوان ادارات برای این است که بعنوان فردی موثر نسبت به حوزه ی مدیریتی اداره تان کمک کنید.
جانبازی تصریح کرد: طوری مشاوره دهید که مشکلات جوانان را حل نمایید ،خیلی موارد وجود دارد که می توانید با هماهنگی رئیس اداره آنها را مرتفع سازید.
فرماندار رودسر با بیان اینکه همیشه در هر کاری ورود می کنید سعی کنید تاثیرگذار باشید و در محیط زندگی خودتان در هر جایگاهی هستید ارزشمند باشید
وی تصریح کرد: برای خودتان شأن مدیریتی قائل باشید و کردار ، رفتارتان را طوری در نظر بگیرید که جوانان دیگر به شما متکی شوند .
امیرجانبازی رودسری در ادامه گفت مطالعه را در کار و برنامه ی روزانه ی خود بگنجانید و تمام جملاتتان با اطلاعات روز باشد غیر از این تاثیرگذار نیستید.
فرماندار رودسر با اعلام اینکه مدیران هیچ وقت آگاهانه دچار مشکل نمی شوند، افزود: نظرات خودتان را در چارچوب قوانین کشوری اعلام کنید.
کاظمی مشاور جوان فرماندار رودسر در ادامه این جلسه به مشاوران گفت باید کمک حال مدیران باشید و وظیفه تان پوشش دادن نقاط نادیده مدیران است.
رئیس گروه مشاوران جوان فرمانداری رودسر افزود: این نقاط را شناسایی و بدنبال راه حل برای آن باشید ، پیشنهادات خود را برای همه ی مشکلات و نقاط انتقادی آماده کنید.
وی تصریح کرد ایده ها و راهکارهایی را که ارائه می کنید باید کارشناسی شده و بدور از هرگونه حاشیه باشد.
کاظمی گفت: ما می خواهیم ایده های تخصصی در راستای اجرایی شدن آنها را در ادارات پرورش دهیم و در کمک به نظرات مدیران شهرستانی تاثیرگذار باشیم .
رئیس گروه مشاوران جوان فرمانداری رودسر در پایان ۵ کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی- اقتصادی و توسعه – سیاسی و امنیتی – کشاورزی و عمران و صنعت را معرفی و مشاوران در کارگروه تقسیم بندی کرد.

mail.google2.com

About

Check Also

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران روزنامه جمهوری اسلامی …