چاپ مطلب چاپ مطلب

مشمولان طرح مسکن محرومین در روستاهای شهرستان لاهیجان شناسایی شدند.

اختصاصی همای گیلان:محمد عباسی به خبرنگار ما گفت: در راستای ابلاغ تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در استان و به تبع آن تخصیص سهمیه شهرستانی به این بنیاد، جلسات هم اندیشی با ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و کارشناسان مرتبط در شهرستان برگزار گردید. سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان افزود : سه دستگاه کمیته امداد، بهزیستی و بانک‌های عامل در ساخت مسکن محرومان نقش ویژه‌ای دارند.

وی خاطر نشان کرد با همکاری مجموعه فرمانداری، بخشداران، شوراهای بخش، شوراهای اسلامی روستاهاو دهیاران و با بازدید میدانی کارشناسان بنیاد مسکن لاهیجان امر شناسایی محرومین در کلیه روستاهای شهرستان(۱۸۴ روستا) انجام پذیرفت. وی افزود: به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سقف ۵ درصد تعلق می‌گیرد و تاکنون ۱۰۰ درصد تسهیلات ابلاغ شده و کمک بلاعوض مسکن محرومان نیز به طور کامل تخصیص یافته است.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گفت؛ اولویت در ساخت این مساکن؛ افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، جامعه محروم بدون مسکن و پس از آن افراد دارای مسکن نامناسب هستند. عباسی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر محمودی فرماندار شهرستان و کلیه مسئولین شهرستانی به جهت حمایت همه جانبه در جهت برنامه ریزی و جذب اعتبارات افزود، امید است این فرصت مناسب و ویژه منجر به نتایج مثبتی برای اقشار محروم شهرستان لاهیجان گردد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …