چاپ مطلب چاپ مطلب

مصاحبه تلویزیونی با جعفر لشکری از پیشکسوتان نقاشی قهوه خانه ای در برنامه هفت هنر

مصاحبه تلویزیونی با جعفر لشکری از پیشکسوتان نقاشی قهوه خانه ای در برنامه هفت هنر به کارگردانی مازیار دارایی جمعه ۴آبان از سیمای مرکز گیلان پخش خواهد شد.همای گیلان، به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛هفت هنر کاری از سیمای مرکز گیلان به انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری استان به تهیه کنندگی ، تصویر برداری و کارگردانی مازیار دارایی ساخته می شود.

این برنامه با بخش های مختلف: رویدادهای هنری و فرهنگی هفته، کارشناسی تئاتر، پشت  صحنه رادیو تلویزیون، کارشناسی دینی، موسیقی، گزارشگر هفت هنر، نمایشگاه ها سعی دارد بینندگان را از وقایع فرهنگی و هنری هفته آگاه سازد.

بررسی تئاتر با ارائه گزارش از تئاترهای درحال نمایش، بررسی انتقادات و پیشنهادات سینما، تلویزیون، تئاترو.. ، نقد فیلم در بخش سینما حمایت از فیلمسازان استان به ویژه در بخش مستند و فیلم کوتاه ، بررسی نمایشگاه های موضوعی اعم از نقاشی، عکاسی و گرافیک، حمایت از موسیقی بومی به ویژه فولکلور و انعکاس مشکلات هنری و فرهنگی مردم در حوزه های مختلف از جمله مواردی است که این برنامه به آن می پردازد.

برنامه هفت هنر جمعه ها از ساعت ٢٣/٣٠ از سیمای مرکز گیلان پخش می شود و مصاحبه با جعفر لشکری از پیشکسوتان نقاشی قهوه خانه ای جمعه ۴آبان پخش خواهد شد.

  جعفر لشکری نقاش قهوه خانه ای متولد ١٣١٧ تهران است که از سن ١١ سالگی وارد عرصه هنرهای تجسمی شد. وی به مدت ٧ سال از شاگردان محمد مدبر از بزرگان عرصه هنرهای تجسمی بوده و آثارش در موزه میراث فرهنگی نگهداری می شود .

تاکنون مصاحبه با شجاع الدین طایفه ،شهلا شهابیان،اکبر شاهانی ،امیر حسین پرمهر پاینده ، معصومه حسین پور باهوش و سایر برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان از برنامه هفت هنر پخش شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …