چاپ مطلب چاپ مطلب

مصطفی سالاری در جلسه خداحافظی با کارکنان استانداری بوشهر؛ ساحل، مرز دریایی، دروازه تمدن، وجود مبارزان دلیری همچون رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک خان بخشی از شباهت های بوشهر و گیلان است

همای گیلان: دکتر مصطفی سالاری در مراسم خداحافظی با معاونان، مدیران و کارکنان استانداری بوشهر اظهار داشت: ۴ سال در کنار هم بودن و کار برای مردم و داشتن هدف های مشخص، تلف کردن عمر نیست.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی بیان کرد: اکنون بعد از ۴ سال خدمت در استان بوشهر، قرار است به هموطنان دیگری در شمال کشور خدمت کنم، استان بوشهر و گیلان شباهت های زیادی به هم دارند، ساحل، مرز دریایی، دروازه تمدن، وجود مبارزان دلیری همچون رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک خان بخشی از شباهت های بوشهر و گیلان است.

استاندار سابق بوشهر اضافه کرد: ۲ ماه پیش بود که از دولت درخواست جابجایی کردم اما برای هیچ پست و استانی پیشنهادی شخصا ارائه نداده و با کسی هم رایزنی نکردم هرچند پیشنهاداتی به بنده شد و نهایتا از بین گزینه های پیشنهادی، استانداری گیلان را پذیرفتم.

دکتر سالاری خاطرنشان کرد: با تمام وجود عرض میکنم، در مدت حضور در استان بوشهر آنچه در توان داشتم از نظر فیزیکی، ذهنی، آبرو اعتبار برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر به کار گرفتم و هیچوقت هم از داشته ها، برای مسائل شخصی استفاده نکردم.

استاندار گیلان یادآور شد: از روز نخست که به بوشهر آمدم  در هیچ موضوع و پروژه‌ای، برای هیچ فردی توصیه خصوصی نداشتم، در مبارزه با فساد تا آخرین روزها هیچ تعارف و مضایقه ای نداشتم.

وی افزود: در استان بوشهر لحظات شیرینی شاهد بودیم، لبخند دانش آموزان موفق، رشد ۱٫۵ برابری رتبه های زیر ۱۰۰۰کنکور سراسری، توسعه بخش سلامت و …. آرامش بخش و نشاط آور بود.

دکتر سالاری با بیان اینکه اکنون با رضایت کامل از همکارانم در استانداری بوشهر خاحافظی میکنم، گفت:  هر کم و کسری و نارسایی هم اگر بوده از تمام همکاران انتظار عفو و بخشش دارم.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …