چاپ مطلب چاپ مطلب

معاونت توسعه ، مدیریت و منابع انسانی علوم پزشگی گیلان ۲۲میلیارد تومان مطالبات پرسنل علوم پزشگی گیلان پرداخت می شود

معاونت توسعه ، مدیریت و منابع انسانی آموزش ، درمان و علوم پزشگی گیلان از پرداخت مطالبات ۲۲میلیارد تومانی پرسنل علوم پزشگی گیلان در سالجاری خبر داد.

20140208171821784
دکتر محمد تقی آشوبی که در جمع کارکنان و پرسنل بیمارستان کوٍر سخن می گفت افزود : پرداخت مطالبات پرسنل و کارکنان علوم پزشگی گیلان در سه مرحله در حال اقدام است که بخش اول مطالبات ۴ماهه سال جاری در دیماه پرداخت شد.
دکتر آشوبی تصریح کرد در مرحله دوم ۴ماه دوم را در بهمن ماه و دوماه آذر و دی را نیز تا آخر بهمن پرداخت خواهیم کرد که به همراه اضافه کاری پرسنل تا بهمن ماه در اسفند پرداخت خواهد شدواضافه کاری دو ماه آخر سال را در ابتدای سال ۹۳ از مطالبات پرداخت خواهیم نمود.
معاونت توسعه ، مدیریت و منابع انسانی آموزش ، درمان و علوم پزشگی گیلان تصریح کرد : عیدی پرسنل را با حقوق بهمن برنامه ریزی شد که پرداخت گرددو کارانه سه ماهه اول سال و دو دوره بعد که مجمعاً ۶ماه اول سال است در امسال به پرسنل پرداخت خواهیم نمود.
دکتر آشوبی میلیارد تومان طلب بیمه های پایه و خدمات درمانی ، بیمه اجتماعی ، نیروهای مسلح و کمیته امداد را تا پایان آذز ماه ۴۲ میلیارد تومان نام برد و خاطر نشان کرد در صورت پرداخت طلب ۲۲میلیاردی پرسنلی مابقی تعهدات تجهیزاتی را نیز هم انجام دهیم ./آریا

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …