چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد برگزاری نشست توسعه ظرفیت‌های اقتصادی گیلان در آستانه سفر روحانی

همای گیلان:معاون اجرایی رئیس جمهور از برگزاری نشست توسعه‌ ظرفیت‌های اقتصادی گیلان در آستانه‌‌ سفر رئیس جمهور به این استان در تهران خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نشست توسعه ظرفیت‌های اقتصادی گیلان در آستانه سفر روحانی

محمد شریعتمداری در پایان نشست با استاندار و مجمع نمایندگان که در آستانه‌ سفر رئیس جمهور به گیلان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به انجام نشست استاندار و مجمع نمایندگان این استان با نوبخت اظهار کرد: در این جلسه که در آستانه‌ سفر رئیس جمهور به استان انجام گرفت مباحث مرتبط با توسعه و عمران گیلان بررسی شد.

وی از برگزاری نشست توسعه‌ ظرفیت‌های اقتصادی گیلان در آستانه‌‌ سفر هیئت دولت در تهران خبر داد و گفت: این مراسم هفته‌ جاری با حضور بیش از ۷۰ دستگاه و سازمان بزرگ اقتصادی کشور از نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های سرمایه‌گذاری، بازنشستگی کشوری و لشکری، مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌های بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه استاندار گیلان مقدماتی را فراهم کرده تا پس از انجام سفر کاروان تدبیر و امید همکاری گسترده‌ این نهادها با استانداری ادامه یابد تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری نشست توسعه‌ ظرفیت‌های اقتصادی گیلان، شتاب بخشیدن به توسعه‌ استان است تا در کنار آنچه که از محل منابع عمومی صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خوبی بهره بگیریم.

وی به قابلیت‌های ارزشمند گیلان در بخش‌های گردشگری و دریا اشاره کرد و یادآور شد: باید بتوانیم برای شکوفایی ظرفیت‌های استان گام‌های مثبت برداریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: با وجود توسعه همه جانبه گیلان در بخش‌های مختلف که با خدمات فراوان دولت‌های مختلف پس از انقلاب انجام گرفت این استان در برخی موارد با محرومیت‌های اقتصادی مواجه است.

وی گفت: امیدواریم سفر ریاست جمهور و کاروان تدبیر و امید با مهمان‌نوازی مردم گیلان مطلع ارزشمند برای شتاب بخشیدن به توسعه باشد.

حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون رئیس جمهور در امور مجلس نیز با اشاره به برگزاری چند نشست با استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان اظهار امیدواری کرد که نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید منشأ برکات برای استان و کشور باشد.

در نشست مذکور استاندار و نمایندگان گیلان از آمادگی استان برای استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید و مسایل مرتبط با این سفر مباحثی را مطرح کردند.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، به خاطر همین از سفره مردم خبر ندارند   …