چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون اداره کل صمت گیلان : انتخاب فعالان برتر فرش دستباف استان/فعالان فرش دستباف در جشنواره فرش شرکت کنند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت گیلان از فرایند انتخاب فعالان برتر حوزه فرش دستباف در جشنواره فرش استان خبر داد.

همای خبر به نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ محمد فیض اظهال داشت: طی فراخوانی، انتخاب فعالان فرش دستباف با رویکرد نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی استان برگزار می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت گیلان با دعوت از فعالان فرش دستباف اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی جهت شرکت در این رقابت، عنوان کرد: علاقمندان فعال در حوزه فرش دستباف می توانند ضمن مراجعه به واحد فرش اداره کل صمت و تحویل مدارک مورد نیاز در این رویداد شرکت نمایند.
وی تشریح کرد: این جشنواره با همکاری مرکز ملی فرش ایران و مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، شناسایی استعدادهای خلاق و برقراری ارتباط با آنها، تجلیل از ایده های نو و خلاقانه و همچنین تجلیل از فعالان عرصه هنر صنعت فرش دستباف استان برگزار می گردد.
وی درخصوص رشته های قابل رقابت و داوری در این جشنواره اظهار داشت: این رشته های قابل رقابت عبارتند از: نوآوری و خلاقیت در طراحی فرش دستباف، نوآوری و خلاقیت در چله دوانی و چله کشی، نوآوری و خلاقیت در رنگرزی، نوآوری و خلاقیت در بافندگی فرش، رفوکار و مرمت کار فرش دستباف و … برای اشخاص حقیقی و حقوقی دانش بنیان نوآور و خلاق در حوزه فرش دستباف می باشد.

محمد فیض در پایان با بیان اینکه به طرح‌های برگزیده هر بخش جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا می گردد تصریح کرد: مهلت ثبت نام و ارائه مدارک جهت داوری تا پایان وقت اداری ۱۸ خردادماه جاری می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۳۳۳۶۴۷۶۴حاصل نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …