چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان : پدران و مادران شهدا الگوی ما هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان گفت: پدران و مادران شهدا الگوی ما هستند که از صبر و بردباری این عزیزان همواره انرژی مثبت می گیریم.

همای گیلان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در سفر یک روزه خود به رضوانشهر، با حضور در منزل شهید عباس وزیری از نحوه ارائه خدمات از سوی نهادهای مربوطه به خانوده های معظم شهداء در جریان امور قرار گرفت و گفت: پدران و مادران شهدا الگوی ما هستند که از صبر و بردباری این عزیزان همواره انرژی مثبت می گیریم ، باید این مهم را به نسل های آینده منتقل نمائیم.
خانم تنهایی افزود: امرزو امنیتی که در کشور ما وجود دارد مدیون خون شهداست و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده را شهدا باشم.

وی اضافه کرد: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان و تقوا ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی باید دین خود را ادا نمود و مسئولان هم باید در این مسیر، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ نمایند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه تکریم و توجه به خواسته‌های این خانواده‌های گرانقدر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: خدمت به خانواده شهدا و کمک به حل مشکلات این عزیزان کمترین وظیفه ما مسئولین است که بتوانیم ذره ای از خدمات شهدا را جبران کنیم.

همچنین محمد مهدی مظفری فرماندار رضوانشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور معاون استاندار در این شهرستان گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب دیدار با خانواده شهدا یک افتخار و فرصتی مغتنم بوده که سبب تجدید روحیه برای خدمت به مردم می‌شود، امیدواریم بتوانیم خون شهدا را پاس داشته و با دعای خیر خانواده معظم شهداء به وظایف خودمان به درستی عمل نمائیم.

و در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اهداء لوح تقدیر از صبر و بردباری این خانواده شهید تجلیل بعمل
آوردند.

همیچنین معاون استاندار در ادامه سفر خود ضمن حضور در محل فرمانداری رضوانشهر و بازدید از واحدهای فرمانداری و بخشداری های تابعه طی نشستی با پرسنل فرمانداری با تشکر از فرماندار و معاون ایشان و همچنین بخشدارن و مجموعه کارکنان فرمانداری و بخشداری ها در راستای ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع گفت: تمام تلاش ما این است که در انتصابات از مجموعه وزارت کشور جهت ارتقاء در مناصب مدیریتی استفاده کنیم.

کیمیا تنهایی در خصوص خواسته های کارکنان و کمبود امکانات فرمانداری و بخشداری ها در حوزه های مختلف قول مساعد دادند.

فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل فرمانداری و بخشداری های تابعه که در جهت ارائه خدمات به مردم منطقه و برنامه ها و توسعه شهرستان در همه زمینه ها تلاش می کنند با بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری کارکنان خواستار توجه ویژه معاون استاندار گیلان به امور پرسنلی فرمانداری و بخشداری ها شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …