چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد ارائه خدمات دندان‌پزشکی مراکز درمانی گیلان در نوروز ۹۴

همای گیلان:معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ارائه خدمات دندان‌پزشکی در مراکز درمانی در نوروز سال ۹۴ به شهروندان خبر داد.
خبرگزاری فارس: ارائه خدمات دندان‌پزشکی مراکز درمانی گیلان در نوروز 94

محمدتقی آشوبی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز درمانی این شهر با اشاره به طراحی ویژه‌ برنامه‌ها برای ارائه خدمات پزشکی در نوروز سال ۹۴ اظهار کرد: ۲۵ بیمارستان دولتی و ۹ بیمارستان خصوصی و غیر دولتی آماده ارائه خدمات درمانی در شهرستان‌های مختلف هستند.

وی از ارائه خدمات دندان‌پزشکی در نوروز سال ۹۴ خبر داد و افزود: ایام نوروز مطب‌های دندان‌پزشکی و درمانگاه‌ها آماده ارائه خدمات دندان‌پزشکی در تمام شهرستان‌ها هستند.

آشوبی با بیان اینکه بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی مراکز درمانی آماده ارائه خدمت در نوروز سال ۹۴ هستند، تصریح کرد: گروه فوریت‌های پزشکی با ۸۰ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در ورودی شهرها مستقر هستند.

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تشکیل کشیک‌های ستادی در این دانشگاه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: نوروز سال ۹۴ داروخانه‌های شبانه‌روزی و تعدادی از داروخانه‌های کشیک برای ارائه خدمت به شهروندان آماده شدند.

وی بهداشت محیط در نوروز سال ۹۴ را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: نظارت بر رستوران‌ها توسط گروه‌های ویژه بازرسی برنامه‌ریزی شده است.

آشوبی با اشاره به اینکه مراکز شبانه‌روزی درمانی در مناطقی که بیمارستان نداریم در نوروز سال ۹۴ فعال هستند، خاطرنشان کرد: ایام نوروز فعالیت مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیشتر می‌شود.

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه از پرداخت مطالبات کارکنان این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: درآمد دانشگاه علوم پزشکی گیلان از محل ارائه خدمات نقدی و بیمه‌ای است و درآمدهای بیمه‌ای تا مهر ماه سال جاری وصول شده و با دریافت از بیمه‌ها مطالبات پرداخت می‌شود.

وی از اجرای صد درصدی طرح تحول نظام سلامت در گیلان خبر داد و اظهار کرد: بیماران برای خرید وسایل پزشکی به بیرون از بیمارستان ارجاع نمی‌شوند.

آشوبی با بیان اینکه تمام تجهیزات مورد نیاز بیماران در بیمارستان‌ها تهیه می‌شود، تصریح کرد: بیماران دارای دفترچه روستایی سه درصد و شهری شش درصد فرانشیز پرداخت می‌کنند.

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پذیرش بیماران عمومی در مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: سال ۹۴ بیماران خاص زیر پوشش کامل درمانی قرار می‌گیرند./فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …