چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون سوادآموزی استان گیلان خبر داد: شرکت ۶۵۴ نفر در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر

 نهضت سوادآموزی (دو نفر و بالاتر)، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال۱۳۹۲


همای خبر/معاون سوادآموزی استان گفت: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند پس از طی کردن دوره های آموزشی به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.
به گزارش کارشناس ترویج سوادآموزی، سیروس محمدی در حاشیه بازدید از محل آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی (دو نفر و بالاتر)، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال۱۳۹۲ در مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان واقع در مسکن مهر رشت که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری بود، گفت: ۶۵۴ نفر مشمول این آزمون بودند که تعداد۴۸۷ نفر زن و ۱۶۷ نفر مرد هستند.
وی در خصوص مشمولین آزمون در حوزه سوادآموزی گفت: در این آزمون ۴ گروه با شرایطی چون:۱- آموزش دهندگانی که قبل از سال ۹۲، دو کلاس تجمیعی (۲ نفر یا بالاتر) در سامانه سوادآموزی ثبت کرده بودند. ۲- آموزش دهندگانی که در آزمون مرحله اول بنا به دلایلی موفق به حضور در حوزه نشدند. ۳- آموزش دهندگانی که نقص مدرک در تشکیل پرونده داشته اند ۴- شرکت کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی در مرحله اول آزمون نشدند و با تایید کارگروه شهرستانی، استانی و کشوری می توانستند شرکت کنند و با پاسخ به حداقل ۵۰ درصد سوالات، نمره قبولی کسب نمایند.
گفتنی است در مرحله اول آزمون استخدامی در حوزه سوادآموزی که در ۲۰ تیرماه سال گذشته برگزار شد؛ تعداد ۱۱۴۶ نفر شرکت نمودند که از این تعداد ۸۴۹ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …