چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان :عده ای معدود منافعشان با اجرای سیاست های دولت و برجام، به خطر افتاده است

همای گیلان: محمد احمدی پور با گرامیداشت سالروز حماسه‌ سیاسی ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ، این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، فراموش نشدنی خواند و افزود: پیام رأی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، این بود که با تدبیر و عقلانیت، راه چاره برای مشکلات کشور پیدا می‌شود.

وی تکیه بر مردم و افزایش توجه به سرمایه‌های اجتماعی را یکی از دستاوردهای ۲۴ خرداد عنوان کرد و گفت: مردم در این روز به احیاء ارزش های اصیل انقلاب اسلامی همچون راستگویی، پاکدستی، احترام به همه‌ مردم و سربلندی دوباره‌ ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی و داخلی رأی دادند.

احمدی پور با بیان اینکه دولت در سه سال گذشته همه تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوبی قرار داد که جامعه به امنیت آرامش و ثبات واقعی برسد، افزود: در گیلان نیز با تدابیر استاندار، امنیت، آرامش و همدلی بین اجزای مختلف حاکمیت و مردم وجود دارد که بیان شخصیت های مختلف کشوری در سفر به گیلان و ارزیابی های سالانه آنها، موید و گواه این موضوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال سربلندی ایران اسلامی و فراهم کردن زمینه زندگی در شأن و منزلت مردم ایران است، گفت: دولت با تکیه بر عقلانیت و اعتدال در عرصه های داخلی و خارجی، توانست یکی از پیچیده ترین موضوعات مورد اختلاف بین المللی در موضوع پرونده هسته‌ای را به سرانجامی مناسب و البته عزتمندانه ‌برساند.

احمدی پور اضافه کرد: دولت هم اکنون نیز با نگاهی درون نگر و برون زا که حاصل به ثمر رسیدن برجام است و همچنین اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برای بهبود معیشت مردم در تلاش است.

وی با بیان اینکه ملت به دولت خود اعتماد دارد، گفت: البته در این میان، عده ای معدود هم وجود دارند که منافعشان با اجرای سیاست های دولت و برجام، به خطر افتاده و آنها به هر شیوه ای، سعی در سیاه نمایی دارند.

وی با یادآوری اینکه مجموعه دولت از نقد منصفانه استقبال می کند، خاطرنشان کرد: مرزهای سیاه نمایی و تخریب با نقد، کاملا مشخص است؛ از این رو، مردم هوشیار ما با تکیه بر عملکردهای موثر و مثبت و شفاف انجام شده، این مسئله را در می یابند.//گیل  خبر

14380610577

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …