چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان: عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز شد

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

عملیات اجرایی پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز شد

با توجه به رشد بار روزافزون و تامین برق پایدار منطقه لیسار شهرستان تالش، پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار آغاز گردید.

محمد افتخاری معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این طرح از پروژه های ضروری شرکت می باشد،گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه و برقرسانی پایدار به مشترکان شهر لیسار و حومه در حال اجرا می باشد.

معاون طرح و توسعه ضمن اشاره به احداث پست تازه تاسیس لیسار، افزود: با توجه نیاز منطقه لیسار، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت لیسار در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید اما رشد و توسعه سریع شهرنشینی و مراکز صنعتی موجب شد تا این پست نتواند پاسخگوی تامین برق منطقه لیسار باشد.

وی افزود: برای تامین پایدار انرژی برق و برآورده ساختن نیاز منطقه به انرژی برق، پروژه افزایش ظرفیت پست لیسار کلید خورد و ۱ دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت‌آمپر جایگزین ۱ دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت‌آمپر موجود خواهد شد و ظرفیت توان الکتریکی پست، ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به نقش موثر این پروژه در رونق و توسعه منطقه لیسار، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت بخش فوق توزیع از ۱۵ مگاولت‌آمپر به ۳۰ مگاولت‌آمپر افزایش خواهد یافت و پیش بینی می شود این طرح قبل از اوج بار سال جاری در مدار قرار گیرد

About مدیر خبر1

Check Also

مهندس کیانی فرد، شهردار صومعه سرا؛ گام به گام در راه توسعه و پیشرفت صومعه سرا قدم برمیداریم

مهندس کیانی فرد، شهردار صومعه سرا؛   گام به گام در راه توسعه و پیشرفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *