چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون فرمانداررودسر:۱۷۰پروژه عمرانی طی دهه فجر در رودسر به بهره برداری می رسد

معاون فرماندار رودسر از گشایش و بهره برداری از ۱۷۰پروژه عمرانی و عام المنفعه به میمنت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای گیلان به نقل ازایرنا ،ˈمحمد محمدی ˈ روز چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر، حجم سرمایه گذاری برای این پروژه ها را که به روال معمول در زمینه های عمرانی، آموزشی، توسعه عمران شهری و خدماتی است را ۸۹ میلیارد و ۵۷۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این اعتبار از محل منابع استانی، ملی و سایر هزینه شده است.

به گفته وی، مردم این شهرستان در ایام الله دهه فجر شاهد گشایش و بهره برداری از طرح هایی همچون گاز رسانی، آسفالت راههای روستایی، پل سازی، راهسازی، واحدهای مسکونی مددجویی و کشاورزی خواهند بود.

معاون فرماندار رودسر با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید سمت و سوی مردمی و امید بخشی داشته باشد حضور مردم را در برنامه های دهه فجر و بویژه افتتاح طرح ها ضروری دانست.

محمدی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازخوانی خاطرات انقلاب به نسل جوان ذکر کرد و اظهار کرد: باید از همه توان و ظرفیت ها برای بیان ارزش ها و عظمت انقلاب و خون های پاکی که در این راه ریخته شد تا انقلاب به ثمر برسد به نسل جوان که آن روزها را ندیده و درک نکرده به خوبی تبیین شود و همه ما در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران مدیون آن امام راحلی است که ملت ایران را از ظلم و ستم استبداد داخلی و استعمار رهایی بخشید و به ملت عزت و هویت و آنان را در متن جامعه قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود از برنامه های ویژه جشن انقلاب در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بطور متمرکز یک جشن انقلاب در روستای بخش مرکزی این شهرستان به لحاظ تقدیم اولین شهید انقلاب برگزار خواهد شد که انتظار می رود شوراها و دهیاران با اطلاع رسانی بیشتر مردم را به حضور در این جشن تشویق و ترغیب کنند.

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …